تابناک هرمزگان- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین مجمع شهرستانی سلامت، اجتماعی شدن سلامت را یکی از نیاز های اصلی حوزه سلامت دانست؛ و گفت: هدف اصلی مجمع سلامت، اجتماعی کردن سلامت در بین مردم است تا با آموزش ها و اقداماتی که صورت می گیرد بتوان قدرت سلامت و اینکه مردم به سلامتی خود اهمیت بدهند را افزایش دهیم.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴ 18 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر میرزا علی نظرنژاد در خصوص اهمیت تشکیل این مجمع و اهداف برگزاری آن و همچنین اهمیت نقش سازمانهای دولتی و غیردولتی، مردم نهاد، خیریه ها و سهم آنها در حوزه سلامت توضیحاتی ارائه کرد .

دکتر حسن نژاد معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در خصوص برگزاری مجمع شهرستانی سلامت، محورهای ضرورت تشکیل مجمع سلامت، سلامت در منظر اسلام، مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت، نقش خیرین و سازمان های مردم نهاد در اجتماعی شدن سلامت و عدالت در سلامت مطالبی عنوان کرد.

در جمع بندی جلسه نیز نیک طبع معاون فرماندار رودان ضمن بیان اهمیت مقوله سلامت و اجتماع محور نمودن آن از آمادگی فرمانداری و هماهنگی با دستگاههای اجرایی بمنظور همکاری جهت برگزاری مطلوب مجمع سلامت شهرستان خبر داد؛ و گفت : ما باید اول مطالبه گری سلامت را در شهرستان نهادینه نماییم و سمن ها را وارد مقوله سلامت و بهداشت جامعه کنیم .

گفتنی است؛ این جلسه به ریاست نیک طبع معاون فرماندار و با حضور دکتر حسن نژاد معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان، مسئولین واحدهای ستادی شبکه و تعدادی از مسئولان دستگاهای اجرایی مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: سلامت ، شبکه ، سمن ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار