رئیس کل دادگستری هرمزگان:
تابناک هرمزگان-حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه، با اذعان به این مطلب که دشمن با توسل به اقدامات مذبوحانه و خباثت آلود در صدد بحران آفرینی و اخلال در مسیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی است؛ لزوم تسریع در فرآیند رسیدگی به پروندهای فساد اقتصادی به منظور دفع توطئه معاندین و ایجاد فضای امید در سطح جامعه را یادآور شد.
کد خبر: ۶۵۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 10 September 2018
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در آئین تقدیر از کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان هرمزگان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع): این ایام پرفضیلت و شریف را موسم شهادت برگزیدگان امت برشمرد و بر ضرورت تأسی از سیره عملی امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا تأکید کرد.

وی با بیان این مطلب که شرایط کنونی کشور، اتخاذ نگاه ویژه و تدابیر متناسب با وضعیت پیش رو را می طلبد ،ضمن تأکید بر لزوم تلاش مضاعف در روند خدمت رسانی به مردم ؛ مقابله با مظاهر فساد ،التزام به مبانی اخلاق حرفه ای و تکریم ارباب رجوع را راهبرد تحول سازمانی عنوان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه، با اذعان به این مطلب که دشمن با توسل به اقدامات مذبوحانه و خباثت آلود در صدد بحران آفرینی و اخلال در مسیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی است؛ لزوم تسریع در فرآیند رسیدگی به پروندهای فساد اقتصادی به منظور دفع توطئه معاندین و ایجاد فضای امید در سطح جامعه را یادآور شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: بی تردید تلاش جهادگونه و هدفمند ،مدیریت منابع مالی و انسانی و همچنین مراقبت نفس و پرهیز از هرگونه فساد ؛ بسترساز جلب رضایتمندی مردم و ارتقاء شاخص های سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی خواهد شد.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم از عملکرد یازده نفر از کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان هرمزگان تقدیر شد.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار