تابناک هرمزگان- جلسه برنامه ریزی و هماهنگی شرکت در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان با حضور مختاری مدیر کل میراث فرهنگی، صباغ زاده رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و جمعی از کارشناسان در محل اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 10 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اشکان مختاری در این جلسه از حضور 6 دفتر فعال در حوزه گردشگری سلامت از استان هرمزگان خبر داد و افزود: در کنار این امر از اتاق بازرگانی دعوت می کنیم تا در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

او افزود: فرصت خوبی فراهم شده تا با همکاری اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری جذب سرمایه های ارزی داشته باشیم و با همدلی و مساعدت می توانیم این امر را محقق سازیم.

مختاری شرکت در این نمایشگاه را فرصتی برای جذب گردشگر در حوزه گردشگری سلامت دانست و تصریح کرد: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری سلامت بوده که با توجه به این ظرفیت‌ها تلاش می‌کنیم گردشگران حوزه خلیج فارس را به این استان جذب کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: همچنین در این نمایشگاه می‌توانیم ایده‌های جدید برای توسعه گردشگری را دریافت کرده و در این بخش به کار بگیریم تا با رونق گردشگری سلامت و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه بتوانیم به توسعه و درآمد مطلوب در این زمینه دست یابیم.

نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان از 2 الی 4 مهر در مسقط پایتخت این کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار