مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در طرح پویش ازدواج پایدار در یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 09 September 2018

فخرالسادات خامسی هامانه در آیین اختتامیه پویش اجتماعی ازدواج پایدار با اشاره به اینکه این طرح یک پویش به منظور هم افزایی بین دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها مردم نهاد با کمک گرفتن از مردم محلات و رسانه‌ای برای دغدغه مندی سازی استان در مسئله ازدواج با یکسری از برنامه‌های آموزشی، حمایتی و مشاوره‌ای برای اقشار مختلف مردم در سطح استان اجرا شد اظهار داشت: بیش از 100 برنامه با کمک و حمایت فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم اجرا شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با بیان اینکه برنامه‌های طرح پویش اجتماعی ازدواج پایدار در سه حوزه کوتاه، میان مدت و بلند مدت اجرا شد گفت: در این برنامه‌های کوتاه مدت در بحث‌ها آموزشی، حمایتی و مشاوره‌ای خوشبختانه به خوبی با همکاری دستگاه‌ها و مردم به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه بحث محلات و خانواده‌های محلات یکی از دغدغه‌های مسئولان در شهر و استان است خاطرنشان کرد: هدف ایجاد هدف ایجاد امنیت و سلامت اجتماعی در محلات است که می‌تواند در غالب یکسری برنامه‌های شاد اجتماعی و برنامه‌های دیگر در حوزه اجتماعی تعریف شود.

خامسی هامانه افزود: در دفتر امور اجتماعی در هر ماه یکبار جلساتی با معتمدین محلات برگزار می‌کنیم که بتوانیم دغدغه‌های آنها را شنیده و سعی در رساندن آن به مسئولان مرتبط داریم و هم در حد بضاعت خود به حل آن بپردازیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در پایان گفت: پنج آسیب اجتماعی مهم در کشور به ترتیب اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی و کودکان کار اعلام شده که در سراسر کشور باید با جدیت مورد توجه قرار گیرند که ان‌شاءالله با اجرای برنامه‌های مختلف بتوان این آسیب‌ها را کاهش داد و به حداقل رساند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار