تابناک هرمزگان-دکتر جهانگیر در جریان سفر به استان هرمزگان  با حضور در زندان مرکزی بندرعباس ، ضمن دیدار از بخش های مختلف این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو نمود و آشپزخانه صنعتی این زندان را هم افتتاح نمود.
کد خبر: ۶۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 04 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی ، دکتر جهانگیر در جریان سفر به استان هرمزگان  با حضور در زندان مرکزی بندرعباس ، ضمن دیدار از بخش های مختلف این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و ابوالفتح ابوالهادی دادستان بندرعباس نیز  رئیس سازمان زندان ها را همراهی می نمودند بخش های مختلف زندان از جمله اندرزگاه های محل اسکان زندانیان و واحدهای خدماتی از جمله بهداری، کلاس های آموزشی ، کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر جهانگیر در دیدار عمومی با زندانیان گفت: نگاه ما به زندانی فارغ از جرم اوست و تلاش ما اصلاح و تربیت زندانی برای بازگشت به زندگی سالم است.

وی گفت: از نظر ما جای هیچکدام از شما در زندان نیست و شما باید در کنار خانواده باشید اما این به اراده شما بستگی دارد.

رئیس سازمان زندان ها گفت: همه شما باید ابتدا رابطه خودتان را با خدا خالص کنید تا خداوند نیز در کارِ شما گشایش ایجاد کند.

وی افزود: ما از همه ظرفیت های قانونی برای بازگشت شما به کانون خانواده هایتان استفاده می کنیم اما این به اراده شما و تلاش شما در انجام رفتارهای سالم بستگی دارد.

دکتر جهانگیر گفت: دست به دست هم دهید و برای ساخت آینده نو از هم اکنون همت کنید.

دکتر جهانگیر در این دیدار ضمن گفتگو با زندانیان به درخواست های آنان در خصوص مسائل قضایی نیز پاسخ و دستورات لازم را در این خصوص صادر نمود.

دکتر جهانگیر در این بازدید آشپزخانه صنعتی این مرکز را نیز افتتاح نمود.

در پایان این بازدید رئیس سازمان زندان ها با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار