تابناک هرمزگان- رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک: به مناسبت هفته دولت طی مراسمی از کارمند نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور پرتابیان فرماندار شهرستان و روسای ادارات تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۶۵۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 03 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مصطفی کریمی زاده در خصوص هفته دولت و روز کارمند گفت: ما باید نمایندگان خوبی برای خدمت گذاری به مرم باشیم،کارمندان باید به زیور تعهد و تقوا آراسته باشند چون در راستای همین تعهد و تقوا از خیلی از معاصی و خطاها به دور خواهند شد.

کریمی زاده افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا فعالیت ها و خدماتی ارزشمندی که در دولت انجام شده را به مردم خوب و نجیب اطلاع رسانی شود و این از وظایف روابط عمومی است که با هماهنگی جراید و اصحاب رسانه این مهم را انجام دهد.

 رییس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک افزود: کارمندان موفق کسانی هستند که را خروج از سختی ها را بشناسند و هنر همراه کردن و همراه سازی امور با تعهد و شایستگی علمی بسیار مهم است و کارمندان دولت باید خاضع و خاشع باشند تا راه برای پیشرفت امور باز شود همچنین در انجام امور سعه صدر داشته باشند و مردم دوستی را در حیطه مسئولیت خود رعایت کنند.

در پایان این مراسم از عباس بلدان به عنوان کارمند نمونه درحوزه فرهنگ و هنر با تقدیم هدیه و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار