رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از افزایش حدود سه برابری قیمت موز خبر داد و گفت: قیمت موز در میدان بار به کیلویی حدود یازده هزار تومان رسیده است.
کد خبر: ۶۵۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 02 September 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عیسی حاج‌علیانی ، از افزایش حدود سه برابری قیمت موز طی چند وقت اخیر خبر داد که ناشی از بالا رفتن قیمت دلار است.

وی قیمت کنونی هر کیلو موز در میدان بار را حدود یازده هزار تومان اعلام کرد و افزود: این محصول با حدود 25 درصد افزایش قیمت نسبت به میدان بار به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گفته حاج علیانی قیمت موز در میدان بار پیش از این بین چهار تا شش هزار تومان شناور بوده است.

حلج‌علیانی با اشاره به اینکه تمام موزی که اکنون در بازار وجود دارد وارداتی و وابسته به قیمت ارز است، خاطرنشان کرد: با بالا رفتن قیمت دلار، شاهد گرانی موز در بازار بودیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه این افزایش قیمت سراسری است و فقط مختص به استان کرمانشاه نیست، عنوان کرد: اگر قیمت دلار تغییر نکند، موز هم ارزان نخواهد شد.

حاج‌علیانی از کاهش موز در بازار هم خبر داد و یادآور شد: از وقتی که موز گران شده مردم هم این میوه را کمتر می‌خرند و مغازه‌داران نیز تمایل زیادی برای خرید و فروش موز ندارند.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه آناناس و انبه را از دیگر میوه‌های وارداتی دانست که قیمت آنها نیز به دلیل بالا رفتن ارز با افزایش نزدیک به 20 درصدی مواجه شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار