دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم از اعزام دختران دو و میدانی کار قم به مسابقات ناشنوایان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 29 August 2018

به گزارش تابناک قم،سید وحید غیاثی اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان کشور در بخش بانوان از امروز در زنجان آغاز می‌شود و تیم دو و میدانی استان قم نیز برای حضور در این رقابت‌ها عازم زنجان شده است.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی ناشنوایان کشور در مواد مختلف برگزار می‌شود و تیم دو و میدانی استان قم با هدایت الهه قاسمی زاده و در مواد ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، پرش طول، پرش ارتفاع و پرتاب وزنه، در این رقابت‌ها نماینده دارد.

دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان قم گفت: مرضیه کریمی در مواد پرش طول و ارتفاع، فاطمه حسینی در ماده ۶۰ متر، نرگس خسروی در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰ متر، زهرا شیری در ماده ۴۰۰ متر و۸۰۰ متر، فاطمه و سمانه شکری در مواد ۶۰ متر و پرش طول و زهرا ترابی در مواد ۴۰۰ متر و پرتاب وزنه در این رقابت‌ها برای تیم استان قم روی پیست می‌روند.

غیاثی بیان داشت: پس از پایان مسابقات بخش بانوان، تیم دو و میدانی مردان ناشنوا و کم شنوای قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود و استان قم در سال‌های اخیر در این رقابت‌ها حضور مداومی داشته و مدال‌هایی نیز به دست آورده است.

وی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان قم در رشته‌های مختلف ورزشی در قم فعالیت دارد و گرچه تعداد ورزشکاران این هیئت ورزشی، آمار بالایی را تشکیل نمی‌دهند اما حمایت و پشتیبانی از آن‌ها برای فعالیت‌های ورزشی با توجه به محدودیت‌های مالی، کار دشواری است با این حال، امور مربوط به آنها هرگز متوقف نشده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار