تابناک هرمزگان- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در چهارمین روز از این هفته خانه بهداشت روستای پرکان گیشو تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت رودبار شهرستان بندرخمیر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶ 29 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، این مراسم باحضور فرزاد دهقانی معاون ‌فرماندار، فاروق رحیمی بخشدار بخش رویدر، دکتر معصومه شکری زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

دکترمعصومه شکری زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر در حاشیه این مراسم گفت: خانه بهداشت پرکان گیشو با مساحت زیربنای 100 مترمربع، با اعتباری بالغ بر2 میلیارد ریال از منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

دکتر شکری زاده افزود: با افتتاح این خانه بهداشت جمعیت 592 نفری جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت روستای پرکان گیشو از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند خواهند شد.

مهندس فرزاد دهقانی معاون عقیدتی و سیاسی فرمانداری شهرستان بندرخمیر ضمن تشکر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درآیین افتتاح این خانه بهداشت گفت: کاهش هزینه های درمان و استفاده از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت از مزایای احداث این مراکز درمانی روستایی است. که در راستای اعتلای اهداف طرح نظام سلامت به ارائه خدمت به روستائیان مشغول می باشند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار