مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: 240 دستگاه خودروی ون برای توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستايي در استان خراسان رضوی به متقاضيان واجد شرايط واگذار می شود.
کد خبر: ۶۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 22 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد افزود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترك سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با صندوق كارآفريني اميد و دو شركت خودرویی، به منظور توسعه ناوگان عمومي حمل و نقل روستايي 240 دستگاه خودروي ون با استفاده از تسهيلات صندوق كارآفريني اميد به متقاضيان واجد شرايط در استان خراسان رضوي واگذار می شود. در اين طرح معادل 80 درصد قيمت خودروي ون، تسهيلات با كارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5ساله اعطا مي شود. قيمت خودروها حدود 75 ميليون تومان و در دو نوع بنزيني و ديزلي است.

وی درباره شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروها ادامه داد: دارابودن کارت هوشمند راننده یا همان برگ فعالیت روستایی یا بین شهری، سکونت در روستا به تائید دهیاری یا دیگر مراجع ذی صلاح و ارائه تعهد برای فعالیت در مسیرهای حمل و نقل روستایی مورد تائید از جمله شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروهاست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی اظهارداشت: متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت اینترنتی این اداره کل به آدرس  www.razavirmto.ir مراجعه کنند. شماره تلفن  37650161 داخلي 155 نیز پاسخگوي سوالات احتمالي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار