تابناک هرمزگان- دکتر عنایت عاقل، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه به همراه دکتر دشتچی، معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای ستادی، از بخش های مختلف مرکز خدمات جامع سلامت بندرچارک بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ 23 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در این بازدید، پروژه های در حال ساخت، بخش دیالیز، دندانپزشکی و پایگاه بهداشتی بندرچارک مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.

دکتر عاقل، در این بازدید، بر تلاش و همّت مجدّانه و شبانه روزی در خدمت رسانی همه جانبه به مردم تأکید کرد و ضمن تقدیر از فعالیت و کوشش پزشکان و پرسنل مرکز، حفظ کرامت انسانی و برخورد مناسب با ارباب رجوع را از اصول مهم و وظایف تمام کادر بهداشت و درمان برشمرد و گفت: در تمام ادیان و دین مبین اسلام، به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع اشاره شده است؛ لذا رسیدگی به امور مراجعه کنندگان، از اهم وظایف ما به عنوان خدمتگزاران مردم است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه، پشتکار  و اهتمام به امور محوله را عامل پیشرفت کارمندان و سیستم دانست و افزود: بندرچارک به عنوان راه ارتباطی دریایی با جزیره کیش به شمار می رود و این شهر بندری، ماهیانه و روزانه پذیرای هموطنان عزیزمان از نقاط مختلف کشور می باشد و لذا مرکز خدمات جامع سلامت، به عنوان یک مرکز بهداشتی و درمانی، از اهمیت ویژه ای جهت خدمت دهی به مردم منطقه و مسافران برخوردار است.

وی تأکید کرد: نظم و انضباط کاری، صداقت و حضور فعال و به موقع پزشکان و کلیه پرسنل، نقش بسزایی در ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم دارد.

دکتر عاقل هم چنین در این بازدید، شاخص های بهداشتی، نحوه ارائه خدمت به مردم و سامانه سیب را نیز مورد بررسی قرار داد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار