تابناک هرمزگان-فیلم های برگزیده استان هرمزگان در دومین المپیاد نوجوانان: فیلم داستانی نسترن ، سوک سوک ، غیر انتفاعی ، عشق کودکانه ، دلخوشی باطل
کد خبر: ۶۴۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 21 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، انجمن سينمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان، توانست که در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوان ، نوجوانان علاقمند و مستعد در حوزه فیلمسازی را با مشاوره و حضور دیگر فیلمسازان و هنرمندان بومی ایده های ناب خود را به تصویر بکشند.

تعداد 15 فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فین و گروه جوان فین به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید.

از تعداد 15 فیلم ارسالی از استان هرمزگان به دبیرخانه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوان 3 فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان و یک فیلم از گروه جوان فین به بخش مسابقه راه یافته اند.

گفتنی است از تعداد 64 فیلم برگزیده از سراسر کشور، استان هرمزگان با 4 اثر در این فستیوال حضور دارد.

همچنین شایان ذکر است هیئت انتخاب فیلمنامه‌ دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور از بین 190 فیلمنامه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تعداد 33 فیلمنامه را برای رقابت در بخش نهایی این جشنواره معرفی کردند که فیلمنامه داستانی ( دلخوشی باطل ) اثر آقای مبین قاسمی از انجمن سینمای جوان استان هرمزگان در ردیف فیلمنامه های برتر قرار دارد.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با هدف کشف ، استعدادیابی و حضور فعال نوجوانان سنین 9 تا 16 سال در بخش سینما 8 تا 14 شهریور ماه سال جاری همزمان با سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

فیلم های برگزیده استان هرمزگان در دومین المپیاد نوجوانان جهت شرکت در این فستیوال به شرح ذیل می باشد: فیلم داستانی نسترن ، سوک سوک به کارگردانی: نفیسه غلام نظری از
فیلم داستانی غیر انتفاعی به کارگردانی : روشا عظیمی
فیلم داستانی عشق کودکانه به کارگردانی: فاطمه سالاری
فیلم داستانی دلخوشی باطل به کارگردانی: مبین قاسمی
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار