تابناک هرمزگان-پس از برگزاری ضعیف اولین شب فرهنگی هرمزگان در برج میلاد تهرآن، قرار است دومین شب این مراسم از سوی میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان در 7 شهریور ماه در همان مکان برگزار شود.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 20 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اشکان مختاری ضمن اشاره به اینکه اولین شب فرهنگی استان هرمزگان با استقبال خوب مردم به عنوان یکی از 9 استان برتر انتخاب شد، گفت: دومین شب فرهنگی استان هرمزگان با برنامه های متفاوت 7 شهریور در برج میلاد برگزار می شود.

او با بیان اینکه در دومین شب فرهنگی هرمزگان برنامه های متفاوت سنتی و آیینی برگزار می شود، افزود: هنرمندان شهرستانهای بستک، سیریک، میناب، بندرلنگه و جزیره هرمز در این شب به اجرای برنامه می پردازند.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در خصوص برگزاری شب های فرهنگی استانها در برج میلاد گفت: با برگزاری شب های فرهنگی ضمن آشنایی مردم با آیین و فرهنگ مردم هرمزگان می توانیم از فرصت به دست آمده برای معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استفاده کنیم.

او افزود: استان هرمزگان با اقلیم متفاوت، جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم و فرهنگ غنی خود می تواند یکی از قطب های گردشگری زمستانه برای گردشگران باشد.

گفتنی است اولین شب فرهنگی هرمزگان 13 مرداد ماه در برج میلاد برگزار شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار