کد خبر: ۶۳۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 01 August 2018

تابناک هرمزگان- محسن کامرانی گفت: هر چه سریعتر بازدید مشترک شهرداری و انجمن و نماینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به کنترل و هوشمند سازی پایانه و رفع مشکلات نمازخانه پایانه شهید سیامک طاهری شهرستان بندرلنگه باید صورت پذیرد.

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و  نقل جاده ای ، ایرج علیزاده جلسه ای به همراه محسن کامرانی و معاون و مسئولین دفاتر شرکت های مسافربری شهرستان بندر لنگه در خصوص بررسی و رفع مشکلات پایانه مسافربری شهید سیامک طاهری و حوزه حمل و نقل مسافر برگزار شد

رئیس اداره شهرستان بندر لنگه گفت: مسئولین دفاتر شرکت های حمل و  نقل مسافربری می توانند با تعامل و همفکری مسائل و مشکلات را برطرف کنند .

در ادامه محسن کامرانی رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان گفت: پایانه های مسافربری هر شهری پیشانی و ویترین یک شهر هستند و باید به بهترین شکل مدیریت شوند که در حال حاضر پیگیر سیستم های جدید و به روز هستیم تا با راه اندازی آنها در پایانه های مسافربری مشکلات را برطرف سازیم .

محسن کامرانی گفت: هر چه سریعتر بازدید مشترک شهرداری و انجمن و نماینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به کنترل و هوشمند سازی پایانه و رفع مشکلات نمازخانه پایانه شهید سیامک طاهری شهرستان بندرلنگه باید صورت پذیرد.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار