پایان‌نامه عضو هيات علمي دانشگاه يزد در هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد .
کد خبر: ۶۳۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 30 July 2018

 در مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌ و رساله برتر سال کشور که به همت جهاددانشگاهی و به ميزباني جهاددانشگاهی همدان و در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، پايان‌نامه دکتر «حمید مطهری» عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد با عنوان «ساخت لایه نازک الماس بر سطح زیر لایه استیل و بررسی تاثیر دما و فشار بر آن» در شاخه فیزیک گروه علوم پایه به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد .

در اين مراسم از ۹ پایان نامه و رساله برگزیده و ۳۰ دانشجوی شایسته تقدیر و 4 برگزیده مسابقه ملی دفاع سه دقيقه‌اي پایان‌نامه‌ها با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد .

يادآور مي‌شود كه «مريم عابدي» فارغ التحصيل كارشناسي ارشد علوم اقتصادي دانشگاه يزد نيز با دفاع از پايان‌نامه خود با عنوان «پيش‌بيني و ارزيابي تاثيرات اجتماعي اجزاري طرح هدفمند‌سازي يارانه‌ها بر كارآيي انرژي صنايع توليدي ايران» به عنوان نفر اول برگزيده مسابقات دفاع سه دقيقه‌اي انتخاب و تجليل شد.

گفتني است، این مراسم با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، جمعی از مسئولان و اندیشمندان و اصحاب علم و فرهنگ، استادان و دانشجویان پژوهشگر و محققان برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار