عضو شورای شهر کرمانشاه با هشدار نسبت به عواقب تردد کامیون‌ها در سطح شهر کرمانشاه، گفت: مسئولین مربوطه باید در این زمینه هرچه سریعتر اقدام کرده و مانع تردد کامیون‌ها در سطح شهر شوند.
کد خبر: ۶۳۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیداحسان احسانی ، با اشاره به تردد شبانه‌روزی کامیون‌ها در شهر، گفت: متاسفانه هر روز شاهد تردد انواع کامیون‌ها در سطح شهر بویژه تانکرهای حمل سوخت هستیم.

وی با هشدار نسبت به خطرات تردد این خودروها در شهر، گفت: تردد کامیون‌ها در شهر علاوه بر آسیب به زیرساخت‌های شهری می‌تواند موجب افزایش تصادف شود و اگر تنها تصادف تانکرهای سوخت را داشته باشیم چه کسی می خواهد پاسخگوی عواقب وحشتناک آن باشد.

احسانی با اشاره به احداث کمربندی‌ها در اطراف شهر کرمانشاه، گفت: یکی از این کمربندی‌ها، کمربندی غربی کرمانشاه است که بعد از 15 سال این کمربندی 17 کیلومتری بالاخره افتتاح شد، اما شاهدیم تردد کامیون‌های به جای این کمربندی همچنان از داخل شهر صورت می‌گیرد و ضرورت دارد مسئولین مربوطه در این زمینه اقدام کنند.

وی افزود: بیشتر تردد کامیون‌ها به جای کمربندی از بزرگراه جانبازان است که از میدان آزادگان تا میدان امام حسین(ع) امتداد دارد و در این مسیر که بسیار پرتردد است عبور و مرور کامیون‌ها می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به ضرورت اعلام ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر، گفت: حداقل کار در این زمینه این است که تردد کامیون‌ها زمانبندی شود و زمانی تردد کنند که حجم ترافیک در معابر شهری پایین باشد.

احسانی یادآور شد: شورای ترافیک و هر مرجع دیگر باید سریعا در این زمینه اقدام کند، چرا که بارها در این زمینه تذکر و هشدار داده‌‎ایم و تاسف و تسلیت بعدا به کار نمی‌آید و باید از همین امروز چاره اندیشی کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار