گرامی‌مقدم گفت: روحانی پس از پیروزی در انتخابات 96 روی دست اصلاح‌طلبان زد.
کد خبر: ۶۳۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 28 July 2018

به گزارش تابناک : اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در نشست خبری حزب متبوعش درباره ارتباط اصلاح‌طلبان با روحانی و اظهارات برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلبان مبنی بر جدایی از رئیس جمهور به دلیل ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: موضع حزبی ما تلاش بر حمایت و انتقاد از دولت است.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: دولت روحانی با تلاش احزاب اصلاح‌طلب به ویژه حزب اعتماد ملی روی کار آمده و حمایت ما به دلیل تدبیر دولت وی است، زیرا مشکلات دولت احمدی‌نژاد را اصلاح کرد. به دلیل اینکه دولت احمدی‌نژاد در حوزه اقتصادی و سیاسی با بی‌برنامگی مواجه بود و از جمله کارهای مهم روحانی می‌توان به تلاش‌های بین‌المللی و ایجاد آرامش در حوزه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد.

گرامی‌مقدم خاطرنشان کرد: روحانی در 96 متأسفانه روی دست اصلاح‌طلبان زد. نماینده‌اش شریعتمداری را به شورای عالی سیاست‌گذاری فرستاد و شورا نیز از روحانی حمایت کرد، ولی متأسفانه در چیدمان کابینه گردش به راست شدیدی صورت داد. رئیس جمهور در تمامی سفرهایش شعارهای اصلاح‌طلبانه می‌داد و در هر شهر مطالبه‌اش رفع حصر بود، اما اکنون ساکت  و تیم اقتصادی‌اش نامنظم است.

وی گفت: ما با دلسوزی به ترکیب کابینه دولت انتقاد داریم، زیرا تیم اقتصادی دولت مشکلات زیادی را در حوزه اقتصاد رقم زده است. قابل قبول است که تحریم‌ها در برخی مشکلات تأثیر زیادی دارد، ولی ریشه اصلی امروز کشور درپی بی‌مسئولیتی و بی‌تحرکی بوده است، مشکلاتی مانند کاهش ارزش ریال و افزایش قیمت سکه، بنابراین به عنوان یکی از احزاب اصلاح‌‌طلب معتقدیم باید انتقاد حمایتی از روحانی داشته باشیم.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار