با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتسال حریفان نماینده استان قم در این دوره از مسابقات مشخص شدند.
کد خبر: ۶۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 25 July 2018

به گزارش تابناک قم، یکی از نماینده‌های لیگ برتری فوتسال استان قم علی‌رغم تمام ظرفیت‌هایی که داشت به علت سوءمدیریت به لیگ دسته اول سقوط کرد تا کارنامه ورزشی برخی درخشان‌تر شود.

در شرایطی که هیچ از یک مدیران و کادر فنی تیم فوتسال هیئت قم سقوط را نمی‌پذیرفتند و همه یکدیگر را عامل سقوط می‌دانستند سایر تیم‌ها رؤیای لیگ برتری را شدن در سر پرورش می‌دادند اما مدیران قم به دنبال جبران نبودند.

پس از گذشت مدت‌های فراوان سهمیه لیگ دسته یکی فوتسال استان قم به مجموعه فرهنگی ورزشی الماس شهر واگذار شد تا شاید کمی به صعود امیدوارتر شویم و مجدداً دو نماینده را در سطح نخست فوتسال کشور مشاهده کنیم.

حامی مالی جدید این تیم سید وحید غیاثی را به‌عنوان سکان‌دار انتخاب کرد و بسیاری از بازیکنانی که در تفکرات سرمربی تیم سوهان محمد سیما جایی را نداشتند به لیگ یک آمدند تا جمع خوبی را تشکیل دهند.

غیاثی که سابقه خوبی در بالا آوردن تیم‌های لیگ یکی دارد می‌تواند امسال نیز به‌وسیله تجربه و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد درخشش خود را تکمیل و کند به یک رکورد رؤیایی دست یابد.

اما با توجه به برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم الماس شهر قم در گروه نخست مسابقات با تیم‌های رعد پدافند مشهد، نفت امیدیه، رعد پدافند اصفهان، مبل کریمی کرج، دانش ورزش فریمان، خالص سازان زنجان، صدرای شیراز و شهرداری رشت هم‌گروه شد.

بر اساس تقویم مسابقات سازمان لیگ فوتسال کشور رقابت‌های لیگ دسته اول از اواسط شهریورماه در دو گروه 9 تیمی به‌صورت رفت‌ و برگشت به انجام می‌رسد و در پایان دو تیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار