نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: جمع بندی مذاکرات هسته ای میان ایران و1+5 نتیجه مقاومت وایستادگی ملت ایران دربرابر زورگویی و پایداری آنان بر روی آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 18 July 2015
به گزارش تابناک، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شنبه در نماز عید فطر بندرعباس افزود: با وجود کارشکنی های فراوان دشمنان ، ولی بدلیل رهبریهای به موقع وقاطع رهبر معظم انقلاب از دولت و تیم هسته ای پیروزی شیرینی در مذاکرات بدست آمد.
 
وی ادامه داد: هرچند که به آمریکا اعتماد نداریم اما صبر ومقاومت شما مردم این بار هم به بارنشست و دربرابر تصیمیم جهانی به مرحله خوبی در مذاکرات هسته ای رسیدیم.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:حوادث یمن معیار خوبی برای شناخت خوی استکبار و مستکبران است که مردم این کشور را در گرسنگی و بی دارویی نگه داشته اند ، مردم یمن به دلیل نداشتن دارو در بیمارستان های کشورشان جان به جان آفرین تسلیم می کنند.
 
بنا به اظهار آیت الله نعیم آبادی ،چهار ماه از آغاز حمله عربستان به یمن می گذرد ولی تاکنون به اهداف خود نرسیده اند و آل سعود پس از گذشت این مدت و پس از دادن 300 اسیر ، رییس جمهور فراری را به یمن فرستادند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به وجود صنایع بزرگ در غرب شهر بندرعباس یادآور شد: صنایع بزرگ استان همچون فولاد و آلومینیوم که تا کنون حقوق مردم را نداده و یا کم داده اند لذا انتظار می رود این حق را ادا کنند تا مشکل بندرعباس رفع شود.
 
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: از این صنایع که برای راه اندازی آنها سرمایه گذاری سنگینی شده، مطالبه پرداخت حق و حقوق مردم بندرعباس را دارم ورسانه های ارتباط جمعی و روزنامه ها این موضوع را به عنوان مطالبه به حق مردم منتشر کنند.
 
وی اضافه کرد: یکی از مشکل هایی که با پرداخت این حقوق رفع می شود مشکل کمبود بودجه ساخت مسجد جامع بندرعباس به عنوان بزرگترین مسجد کشور است.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس ابراز داشت: تا کنون 450 میلیارد ریال برای ساخت این مسجد هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 450 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
 
آیت الله نعیم آبادی افزود: دولت تا کنون کمکی دراین خصوص نکرده است و وزیر ارشاد دولت قبل 20 میلیارد ریال، ستاد اجرایی فرمان امام یک میلیارد ریال و مجموعه ای دیگر پنج میلیارد ریال کمک کرده است.
 
وی یاد آور شد: این درحالی است که قرار است این مکان مسجد جامع بندرعباس شود وپس از تکمیل اولین مسجد بزرگ با این وسعت در ایران وسومین مسجد جهان اسلام پس ازمکه ومدینه شود.
 
وی دربخش دیگری از سخنان خود از وزیر نیرو خواست فکر اساسی برای تامین آب شهرهای بندرعباس و میناب داشته باشند وبنظر می رسد بهترین راه علاج استفاده از آب شیرین کن می باشد ونیاز نیست برای استانی که در کنار دریا واقع شده نماز باران بخوانیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار