جدیدترین اخبارپلیس استان
دراین بسته ، اخبار پلیس ایلام که شامل موارد زیر است را می خوانید:اختلافات خانوادگی وقتل وآتش سوزی اخیر درسیروان/آغاز طرح تابستانه پلیس راه درایلام/محدودیتهای ترافیکی عیدسعیدفطر/عیدی پلیس به مالکان خودرووموتورسیکلتهای توقیفی/برخوردباعطاریهای متخلف/کشف 2 کیلوگرم تریاک در دره شهر /کلاهبرداریهای اینترنتی/دستگیری سارق با 13فقره سرقت/دستگیری خرده فروش موادمخدر درچرداول
کد خبر: ۶۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 17 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
دراین بسته خبری می خوانیم:
اختلافات خانوادگی وقتل وآتش سوزی اخیر درسیروان/آغاز طرح تابستانه پلیس راه درایلام/محدودیتهای ترافیکی عیدسعیدفطر/عیدی پلیس به مالکان خودرووموتورسیکلتهای توقیفی/برخوردباعطاریهای متخلف/کشف 2 کیلوگرم تریاک در دره شهر /کلاهبرداریهای اینترنتی/دستگیری سارق با 13فقره سرقت/دستگیری خرده فروش موادمخدر درچرداول.

اختلافات خانوادگی وقتل عامل آتش سوزی جنگلهای سیروان
سردار علی دولتی گفت : ساعتی پیش بر اثر اختلافات خانوادگی، یک فقره قتل در منطقه سیروان ایلام اتفاق افتاد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ساعاتی پیش دو نفر به محل مزرعه مقتول مراجعه کرده و با ضرب گلوله یک نفر را به قتل و نفر دیگری را مجروح می‌کنند و پس از این اقدام مزرعه را به آتش می‌کشند.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع آتش‌سوزی در مرزعه، بخشی از جنگل‌‌های سیروان نیز دچار حریق شده و این حریق همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یک نفر از قاتلان خود را به دستگاه انتظامی معرفی کرده و تلاش برای دستگیری قاتل بعدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

آغاز طرح تابستانه پلیس راه استان

سرهنگ نورالله خادم ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از فردا به طور رسمی آغاز و تا چهارم مهرماه ادامه دارد که در واقع نظارت در جاده های استان در طول این مدت بیشتر می شود.

وی بیان کرد: در این مدت حجم سفرهای تابستانی افزایش می باید که قطعا نظارت در جاده ها نیاز بیشتری پیدا می کند و به همین منظور از فردا تیمهای پلیس راه در جاده های استان بیشتر می شود.

خادم با اشاره به اینکه در این ایام سفرهای زیادی انجام می شود، گفت: در این مدت برخورد با رانندگان متخلف نیز شدیدتر می شود و خودروهای با تخلفات بالا به پارکینگ انتقال داده می شود.

این مسئول با اشاره به عید فطر اظهار داشت: به مناسبت فرار رسیدن عید فطر ترخیص خوردها و موتورسیکلت هایی که در پارکینگ قرار دارند، انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در مصلی شهر ایلام، اظهار داشت: در روز عید فطر در میدان دادگستری تا مصلی شهر ایلام محدودیتهای ترافیکی اجرا می شود و ماشینی حق پارک در این مسیر را ندارد.

محدودیتهای ترافیکی عیدفطردرایلام

سرهنگ نورالله خادم گفت: همزمان با عید سعید فطر در خیابان ها و کوچه های منتهی به مصلای شهر ایلام محدودیت های آمد و شد خودروها اعمال می شود.

وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای انتقال نمازگزاران از اقصی نقاط شهر ایلام با استفاده از وسایل نقلیه عمومی با سازمان اتوبوسرانی صورت گرفته است.

خادم با تاکید بر آمادگی کامل ماموران پلیس راهور استان برای نظم بخشی به ترافیک عید سعید فطر، از نمازگزاران خواست ضمن پرهیز از توقف های دوبله در مکان های برگزاری نماز با پلیس همکاری داشته باشند.

عیدی پلیس به مالکان خودروومتورسیکلتهای توقیفی

سرهنگ نورالله خادم گفت: فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد به مناسبت عید سعید فطر خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که بر اساس دستور قضایی منع قانونی نداشته و شاکی خصوصی هم نداشته باشند و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند، را ترخیص کند.

وی افزود: همچنین بر اساس ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی خودروها و موتورسیکلت هایی که بیمه نامه معتبر شخص ثالث نداشته باشند تنها برای ایام عید سعید فطر ترخیص شده و باید در اولین فرصت نسبت به خرید بیمه برای وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهور ایلام از صاحبان اینگونه وسایط نقلیه خواست با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله خود اقدام کنند.
طرح نظارت برعطاریها وبرخوردباعطاریهای متخلف

سرهنگ علیرضا گوهری گفت: طرح یک روزه نظارت بر واحدهای عطاری با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اجرا شد.

وی اظهار کرد: این طرح در راستای تشدید نظارت بر عملکرد عطاری ها بوده و ماموارن موفق شدند از 2 عطاری متخلف در شهر ایلام سه هزار انواع داروهای غیر مجاز کشف و ضبط کنند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام با اشاره به جمع آوری داروهای مکشوفه افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات شدند.

کشف 2 کیلوگرم تریاک در دره شهر

فرمانده انتظامی دره شهر در استان ایلام هم گفت: یکی از عوامل اصلی تهیه و فروش مواد افیونی با 2 کیلوگرم تریاک در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ جهانگیر زارعی تاکید کرد: پس از کسب اطلاع پلیس از فعالیت فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت، موضوع بصورت ویژه با تشکیل چند گروه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و میدانی و پیگیری های مداوم ماموران سرنخ هایی از فعالیت یک سوداگر مرگ در این پرونده باز شد.

سرهنگ زارعی یادآور شد: صبح امروز و در یک عملیات غافلگیرانه این سوداگر مرگ با دستور مقام قضایی در منزلش دستگیر شد و از بازرسی منزل او 2 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداریهای اینترنتی

علی عباسی‌کسانی با هشدار در خصوص شیوه‌های جدید کلاهبرداری در پوشش موسسات خیریه از مردم خواست کمک‌های خود را در قالب فطریه و کمک به آزادی زندانیان به مراکز معتبر تحویل دهند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر شاهد افزایش فعالیت‌های خیرخواهانه برای کمک به نیازمندان و افراد مستمند هستیم که این موضوع در برخی موارد زمینه کلاهبرداری‌های اینترنتی را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: برخی افراد سود جو با سوء استفاده از این فرصت با راه‌اندازی وب سایت‌های امور خیریه و جمع آوری کمک‌های مردمی در صدد کلاهبرداری از مردم نوع دوست بر می‌آیند.

عباسی‌کسانی تصریح کرد: این وب سایت‌ها کلاهبرداری بوده و در قالب وب سایت‌های جعلی یا فیشینگ طراحی می‌شوند و مبالغ واریزی به حساب‌های معرفی شده از سوی این پایگاه‌های اینترنتی به دست افراد مستمند و نیازمند نخواهد رسید و امکان به سرقت رفتن اطلاعات حساب بانکی مانند شماره کارت و رمز کارت عابر بانک متصور است و در یک فرصت مناسب کلاهبرداران اقدام به خالی کردن حساب بانکی افراد می‌کنند.

وی یادآور شد: مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های معتبر و قابل اعتماد تحویل دهند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام گفت: از عموم مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات یا با شماره تلفن‌های 65-2182361-084 تماس حاصل کنند.

دستگیری سارق با13فقره سرقت درایلام

سردار علی دولتی از کشف 13 فقره سرقت در یک ماه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که در یک ماه اخیر 13 مورد سرقت قطعات خودرو در شهر ایلام را مرتکب شده بود.

دولتی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مشابه قطعات خودرو در ایلام موضوع در دستور کار مأموران تجسس کلانتری‌های مرکز استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های اولیه کارآگاهان و اشراف اطلاعاتی پلیس، سرنخ هایی از یک سارق سابقه‌دار در این پرونده به دست آمد تا این که پس از یک هفته کار مداوم اطلاعاتی، مخفیگاه این فرد شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: صبح امروز در جمع بندی مستندات مربوطه به این سرقت ها، متهم در یک عملیات پلیسی موفق توسط مأموران کلانتری 14 شهر ایلام دستگیر شد.

دولتی خاطرنشان کرد: متهم که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت حاضر شد که خسارت مالباختگان را پرداخت کند.

وی با اشاره به این که این فرد با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شده است از صاحبان وسایل نقلیه خواست از پارک خودرو بدون استفاده از تجهیزات ایمنی در نقاط خلوت پرهیز کنند.

دستگیری خرده فروش موادمخدردرچرداول

بهروز علیمرادی از دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد افیونی خبر داد و گفت: ماموران پس از کسب اطلاع مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و نارضایتی برخی خانواده‌ها موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توانمندی‌های تخصصی، محل فعالیت این فرد شناسایی و تحت‌نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تصریح کرد: صبح امروز در عملیات موفق پلیسی پس از هماهنگی با مقامات قضایی متهم در منزلش دستگیر شد.

علیمرادی افزود: در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ مقادیر قابل توجهی تریاک به صورت بسته‌بندی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

این مسئول گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار