نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:کارکنان سازمان بازرسی نفوذناپذیری و مقاومت در برابر فشارها و سفارش ها را اثبات کرده اند و باید این ویژگی ها را همچنان حفظ کرده و تقویت کنند.
کد خبر: ۶۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 17 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پنجشنبه شب در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل بازرسی هرمزگان افزود: در بررسی هر پرونده و تخلف ممکن است افراد یا مسوولانی در رده های مختلف برای تغییر در مسیر رسیدگی، تماس برقرار کرده و فشار وارد کنند که در چنین شرایطی باید قانون را مهمترین معیار و بالاتر از هر سفارش و توصیه ای دانست.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، سازمان بازرسی و کارکنان آن را مهمترین دیده بانان نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد که بقا و دوام انقلاب و سلامت آن به تلاش این بخش وابسته است.
 
وی تاکید کرد: تمام بخش ها و مجموعه ها، از دستگاه های اقتصادی تا بهداشتی و درمانی و عمرانی یا خدماتی مشمول بازرسی هستند و همه باید خود را در برابر این دستگاه نظارتی پاسخگو بدانند.
 
امام جمعه بندرعباس به مدیریت و کارکنان اداره کل بازرسی استان توصیه کرد:برخورد با تخلفات کلان را جدی گرفته و در اولویت قرار دهند.
 
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد:البته این گفته به معنای چشم پوشی از خطاهای کوچک نیست بلکه آنچه اهمیت دارداولویت دادن به مسائل بر اساس اهمیت آنهاست.
 
وی زمین خواری و تجاوز به حریم و بستر دریا در این استان را از مسائلی دانست که اداره کل بازرسی باید با ایفای نقش نظارتی، از آنها جلوگیری کرده و اجازه ندهد افرادی با تطمیع و پرداخت رشوه های کلان و در پوشش های به ظاهر قانونی ،به این سرمایه های ملی دست اندازی کنند.
 
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: متاسفانه در سیستم های اداری و اجرایی افرادی وجود دارند که در حقیقت قابل خرید و فروش هستند و با دریافت رشوه ،به امور غیرقانونی شکل قانونی می دهند که تجاوز به 30هکتار از بستر دریا و خشک کردن آن برای فروش به صورت مغازه و بازار از مصادیق عینی این پدیده در بندرعباس است.
 
وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان اداره کل بازرسی هرمزگان اظهار داشت:این مجموعه باید در چنین مواردی و در برابر سایر تخلف های کلان، سرسختانه مقاومت کند و بداند حمایت رهبری و مردم را به همراه خود دارند و آبروی نظام در گروی عملکرد آنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار