در هفته بهزیستی
تابناک : به مناسبت هفته بهزیستی کارمندان این اداره با استاندار مرکزی دیدار نمودند
کد خبر: ۶۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی زمانی قمی استاندار مرکزی در ديدار با كارمندان اداره بهزيستي استان مركزي ضمن تبریک این هفته به کلیه کارکنان بهزیستی بر لزوم توانمندسازی سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت: توانمندی سازمان بهزیستی، در واقع توانمندی جامعه است.

استاندار مرکزی ضمن تاکید بر تلاش در جهت پیشگیری از بروز معلولیتها با بهره گیری از علم ژنتیک خاطر نشان نمود: اینکه اداره کل بهزیستی از رویکرد نگهداری صرف معلولین و پرداختن به نیازهای آنان به رویکرد پیشگیری از بروز معلولیت پرداخته، امر مبارکی است که باید تداوم یابد.

وی افزود : گسترش ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه را نیز یکی دیگر عوامل بروز بزهکاریها و ترویج روحیه خشونت در جامعه دانست و تلاش سازمان بهزیستی در این حوزه را نیز، در تلطیف فضای روانی جامعه موثر ذکر کرد.

 زمانی قمی نظم پذیری و قانون گرایی جامعه را در امر کاهش تصادفات و بروز معلولیتها بسیار موثر دانست و تحقق این امور را به سود بهزیستی ذکر کرد و افزود: بهزیستی هر چه در گسترش این امور و تاکید بر تغذیه سالم در جامعه تلاش کند، در پیشگیری از بروز معلولیتها و ناتوانی های جسمی کوشیده است.

استاندار مرکزی در ديدار با اعضاي سازمان بهزيستي استان پيشگيري و توانمند سازي را دو اصل مهم در فعاليت هاي سازمان بهزيستي عنوان نمود و گفت:پيشگيري از اهميت زيادي برخوردار است چرا كه با عدم لحاظ اين اصل مهم مشكلات زيادي گريبان گير جامعه هدف خواهد شد.

رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در این دیدار  بر موضوعیت پیشگیری و برتری آن بر درمان و متقاعب آن کاهش هزینه ها و درگیر نمودن سازمانهای موثر و موازی در ارایه خدمت با هدف همکاری بین بخشی وتوجه جدی به خیرین و بستر سازی مناسب و ایجاد  فرهنگ بمنظور جلب مشارکتهای مردمی تاکید داشتند و افزودند : عموم جامعه هدف ما نيازمند ارائه مشاوره صحيح و كارشناسانه هستند و بايد در كنار تامين مالي اين افراد معنوي نيز تامين كنيم چراكه نياز هاي معنوي به مراتب از نياز هاي مادي مهمتر هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در مورد اهمیت کار در بهزیستی گفت : بهزیستی بازوی توانمند دولت در محرومیت زدایی و ایجاد روحیه امید در اقشار ضعیف است و کارکنان بهزیستی با عملکرد خود نشان دادند ،عشقی در آنان موج می زند که کمک به انسانها را هدف خود قرار داده اند و با این هدف به دیگر انسانهای نیازمند آرامش می دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار