مدیر آب و فاضلاب روستایی بشاگرد با بیان اینکه 66 روستا در این شهرستان فاقد شبکه آبرسانی است، گفت: این در حالیست که در بشاگرد از سال 90 تاکنون پروژه‌های آبرسانی روستایی به حال خود رها شده است.
کد خبر: ۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 15 July 2015
 به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی رحمت‌زاده امشب در نشستی پیرامون وضعیت آب‌رسانی روستایی در این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان بشاگرد 66 روستا وجود دارد که فاقد شبکه آب‌رسانی است و هیچ‌‌گونه خدمات‌رسانی به این روستاها تاکنون در باب آب‌رسانی صورت نگرفته و تنها 100 روستا در این شهرستان از این خدمات بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: آب بسیاری از روستاهای شهرستان بشاگرد از چشمه‌های دائمی تامین می‌شود و فاصله لوله‌کشی آب در برخی از روستاها حتی به 10 کیلومتر هم می‌رسد.

این مسئول افزود: در برخی از روستاها که شبکه آبرسانی ندارند و دچار کم‌آبی هستند ما مجبور هستیم به صورت سیار به این روستاها آب ببریم و متاسفانه در شهرستان بشاگرد تنها یک تانکر آب‌رسانی داریم که این موضوع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان را چند برابر می‌کند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشاگرد ادامه داد: بارگیری تانکر آب‌رسانی از سد جگین صورت می‌پذیرد و باید فاصله 70 کیلومتری طی شود تا آب به مردم روستاها برسد و این امر هزینه‌هایی را به دنبال دارد و مردم در بحث آب‌رسانی سیار هزینه‌هایی را بپردازند که این هزینه‌ها هم زیاد نیست.

رحمت‌زاده همچنین گفت: یک تانکر آب‌رسانی در شهرستان بشاگرد بسیار کم است و ما از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان درخواست کرده‌ایم که در این زمینه با ما همکاری کنند و تانکرهای دیگری در اختیار ما قرار دهند تا خدمات‌رسانی به مردم بشاگرد بهتر صورت بگیرد.

رحمت‌زاده بیان داشت: 19 پروژه آبرسانی در سال 90 در این شهرستان شروع به کار کرده است که متاسفانه همه این پروژه‌ها نیمه‌کاره رها شده و هنوز بلاتکلیف هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار