نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات مراکز درمانی ملایر را نبود پزشکان متخصص در برخی رشته‌ها دانست.
کد خبر: ۶۲۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 01 July 2018
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات مراکز درمانی ملایر را نبود پزشکان متخصص در برخی رشته‌ها دانست.

 به گزارش  فارس از ملایر محمد کاظمی به همراه معاون وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان در بازدید از پروژه‌های بهداشت و درمان ملایر اظهار کرد: بنده وزیر بهداشت و درمان را موفق‌ترین، دلسوزترین و پرکارترین وزیر دولت می‌دانم و همکاران ایشان نیز با انگیزه دلسوزانه وارد این کار شده‌اند.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به ملایر در سال ۹۵ این سفر را نقطه عطفی برای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: ایشان در آن سفر بر تجهیز و ایجاد مراکز درمانی تخصصی در ملایر تاکید داشتند چراکه با توجه به جمعیت شهرستان و خدمات‌دهی مراکز درمانی ملایر به شهرستان‌های اطراف مراکز فعلی به ویژه بیمارستان امام حسین (ع) پاسخگوی نیاز مردم نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه درخشان ملایر در بحث وقف و وجود خیران در این شهرستان گفت: ملایر در حوزه وقف سرآمد است و خیران در بحث سلامت مدرسه‌سازی و... اقدامات خوبی را تا کنون در این شهرستان انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در سفر وزیر به ملایر ما اساسی‌ترین درخواستمان بخش آنژیوگرافی بود که از آن زمان تاکنون تلاش‌ها انجام و مکان جایابی شده و ما تاکید داریم که هرچه سریعتر این بخش با کمک دانشگاه علوم پزشکی همدان دنبال شده و به سرانجام برسد.

کاظمی بر تامین تجهیزات مراکز درمانی، ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) و رفع مشکل کمبود متخصص در برخی رشته‌ها و همچنین تامین فوق تخصص در مراکز درمانی و بیمارستانی ملایر تاکید کرد و گفت: اورژانس فعلی بیمارستان امام حسین (ع) جوابگوی بیماران نیست.

وی با بیان اینکه اورژانس جدید بیمارستان نیز طبقه نقشه اولیه در ۴ طبقه در با مساحت ۸ هزار متر ساخته شود گفت: برای تکمیل هر چهار طبقه این بیمارستان نیازمند اعتبار هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلینیک تخصصی ملایر نیز کارش به پایان رسیده است، تصریح کرد: نیازمند تامین تجهیزات و متخخصان این مرکز در آینده هستیم.

وی اضافه کد: انتظار داریم تجهیز مرکز غربالگری هرچه سریعتر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان غرضی ملایر نیز به عنوان یکی از مراکز پرمراجعه بار زیادی به دوش دارد و در زمینه تامین پزشکان متخصص این بیمارستان نیز کمک‌های لازم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در حوزه بهداشت و درمان طی سال‌های اخیر مسیر توسعه و پیشرفت را پیموده است اظهار کرد: کسب این موفقیت‌ها با تلاش‌های صورت گرفته مسؤولان حوزه بهداشت و درمان انجام شده و حمایت‌های نمایندگان بوده است.

حبیب‌الله موسوی‌بهار با اشاره به اینکه ملایر در حوزه جنوب استان موفق بوده است گفت: هنوز هم کمبود‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان استان گفت: این خدمات در بخش تجهیزات، زیرساخت‌ها و گسترش خدمات‌دهی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزایش تعداد آمبولانس‌ها در مراکز فوریت‌های پزشکی، ایجاد دو مرکز «ام آر آی» دولتی بعد از طرح تحول سلامت در استان همدان و... را از خدمات این طرح در استان همدان دانست.

وی گفت: هنوز کمبود‌ها وجود دارد، اما در عملکرد بهداشت و درمان کار‌های بزرگی شده خوبی شده و مردم حوزه بهداشت و درمان را توانا و عملگرا می‌بیند.

موسوی‌بهار با اشاره به اینکه در بحث عمرانی نیز پروژه‌های زیادی انجام شده و یا در حال انجام است خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر‌ها و بازدید‌های مسؤولان وزارتخانه خروجی مثبتی را برای استان همدان و شهرستان ملایر در این حوزه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار