کد خبر: ۶۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 15 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از فارس با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا و شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان، مشکلات بزرگترین طرح تولیدی بخش تعاونی کشور با دارا بودن بیش از 5 هزار عضو مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که علاوه بر استاندار، معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی‌سخت، فرماندار شهرستان دنا و تنی چند از مدیران‌کل استانی و مدیران شهرستانی حضور داشتند توسط مدیرعامل این مجتمع تولیدی تعاونی مشکلات بیان شد.

کوشان اسدی مدیرعامل شرکت تولیدی آب معدنی چویل دنا با بیان این که این واحد تولیدی تعاونی در کشور با داشتن 5 هزار و 400 سهامدار و عضو در رتبه نخست قرار دارد، اظهار کرد: این واحد تولیدی از آب با‌کیفیت چشمه میشی در سی‌سخت تغذیه می‌شود و یکی از بهترین آب‌های بسته‌بندی‌ شده در کشور است.

اسدی بیان کرد: تولید کارخانه از مدرن‌ترین خط تولید آب معدنی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد است و به لحاظ کیفی با کمترین نیترات و نیتریت، آلودگی میکروبی و فلزات سنگین مزیت رقابتی را در بازار داریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با ظرفیت کامل تولید خود را ادامه دهیم و زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کنیم.

مدیرعامل این واحد تولیدی افزود: نقدینگی یکی از مهم‌ترین مشکلات ما بوده و همچنین یک سری مشکلات زیرساختی داریم که با رفع آن‌ها می‌توان کار را بهتر انجام دهیم.

وی گفت: از مشکلات ما یکی بحث مسیر ترانزیتی است که باید راه سهل‌الوصول داشته باشیم تا کامیون‌ها بتوانند به‌راحتی عبور کنند و دیگری برق باکیفیت است که نوسانات برق مشکلات ما را در امر تولید بسیار زیاد کرده است.
 
در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان سازمان صنعت و تجارت دستور داد تا در اولین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان پرونده این واحد بزرگ تولیدی تعاونی مورد بررسی قرار گرفته و در حد توان استان مشکلات آن برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار