رییس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام از کشف سه هزار عدد داروی غیر مجاز از دو واحد عطاری در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 15 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ علیرضا گوهری گفت: طرح یک روزه نظارت بر واحدهای عطاری با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اجرا شد.

وی اظهار کرد: این طرح در راستای تشدید نظارت بر عملکرد عطاری ها بوده و ماموارن موفق شدند از 2 عطاری متخلف در شهر ایلام سه هزار انواع داروهای غیر مجاز کشف و ضبط کنند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام با اشاره به جمع آوری داروهای مکشوفه افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات شدند.



*** کشف 2 کیلوگرم تریاک در دره شهر

فرمانده انتظامی دره شهر در استان ایلام هم گفت: یکی از عوامل اصلی تهیه و فروش مواد افیونی با 2 کیلوگرم تریاک در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ جهانگیر زارعی تاکید کرد: پس از کسب اطلاع پلیس از فعالیت فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت، موضوع بصورت ویژه با تشکیل چند گروه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و میدانی و پیگیری های مداوم ماموران سرنخ هایی از فعالیت یک سوداگر مرگ در این پرونده باز شد.

سرهنگ زارعی یادآور شد: صبح امروز و در یک عملیات غافلگیرانه این سوداگر مرگ با دستور مقام قضایی در منزلش دستگیر شد و از بازرسی منزل او 2 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار