کد خبر: ۶۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 14 July 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرزگفت: نمایش وحدت و اتحاد مسلمانان درروزعید فطرزمینه ناامیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: عید فطر نمایانگر شکوه و اقتدار مسلمانان است که همین امر مایه امید دوستان و ناامیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌آورد.
وی همچنین عید سعید قربان، عید سعید فطر و عید غدیرخم را برجسته‌ترین اعیاد در مکتب اسلام و تشیع دانست و افزود: در بین همه اعیاد، عید سعید فطر از ویژگی و جلوه خاص برخوردار است.
مسعودی خاطرنشان کرد: عید فطر در حقیقت پاداش شب زنده داری، خشوع و خضوع و ذکر و یاد خدای بزرگ است بنابراین شادمانی دراین روزارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: این عید جلوه‌ای از وحدت همه مسلمانان است؛ چرا که با اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی می‌توان بردشمنان غلبه کرد.
این مسئول ابرازکرد: مسلمانان باید بدانند با وحدت و همدلی تمام نقشه‌های استکبار جهانی خنثی و به طور قطع تمام نقشه‌های شوم آنان به شکست تبدیل می‌شود.
وی در ادامه ماه رمضان را بهترین ماه و عید سعید فطر را بهترین روز برای تمرین همدلی، اخوت و برادری دانست و گفت: روز عید سعید فطر مایه شرف و عزت مسلمانان جهان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز یادآورشد: روز عید سعید فطر بعنوان یکی از عیدهای بزرگ مسلمانان، روز نمایش وحدت و عظمت امت اسلامی و مبارزه با دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام مسعودی افزود: نماز عید فطر اجتماع بزرگ مسلمانان است که از بعد سیاسی و اجتماعی حائز اهمیت ویژه‌ای در دنیا است.
وی درپایان با تاکید برضرورت شرکت همه مردم درنمازعید فطرگفت: نماز عید فطر بعد از یک ماه بندگی یکی از بزرگترین اعمال برای انسان محسوب می‌شود بنابراین ازآحاد مردم انتظار می‌رود دراین نماز شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار