تابناک : در این دوره آموزشی بسیجیان علاقه مند به حرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری می توانند تا پایان مرداد ماه به روابط عمومی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی سرهنگ پاسدار عزت الله نظم آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اولین دوره آموزش و کارگاه تخصصی خبرنگار افتخاری بسیج  در پاییز امسال برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود : این دوره در سطح مقدماتی و تکمیلی برگزاری خواهد شد که سطح مقدماتی برای علاقمندان به حرفه خبرنگاری است که تا کنون آموزش ندیده اند و برای اولین بار اقدام کرده اند .

نظم آبادی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در این دوره آموزشی سرفصل هایی چون سواد رسانه ای، شیوه نفوذ در افکار عمومی، جنگ نرم و روش های مقابله با آن، اصول روزنامه نگاری، آشنایی با رسانه های نوین، مصاحبه و گزارش نویسی و ... تدریس خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح الله در پایان خاطرنشان کرد : در این دوره آموزشی بسیجیان علاقه مند به حرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری می توانند تا پایان مرداد ماه به روابط عمومی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار