مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان کرمان گفت: برای حل مشکل رانندگانی که در سامانه ثبت‌نام نکردند موضوع به شرایط قبل برگشت و تمامی رانندگانی که از قبل بیمه شده تامین اجتماعی بودند همانند گذشته می‌توانند از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 31 May 2018

علی حسینی با اشاره به اعتراض چند روز گذشته رانندگان وسائل نقلیه سنگین کامیون‌داران و ناوگان باربری در استان کرمان اظهارداشت: در استان کرمان در حال حاضر 30 هزار و 884 نفر زیرپوشش بیمه رانندگان هستند.

وی با بیان اینکه قرار بوده تمامی رانندگان، درون‌شهری، برونشهری و بین‌شهری برای استفاده از خدمات و مزایای بیمه تامین اجتماعی در سامانه ثبت نام می‌کردند افزود: تعدادی از رانندگانی که در سامانه ثبت نام نکرده بودند دچار مشکل شدند.

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان در این سامانه ثبت‌نام نکردند و برای حل مشکل این رانندگان، موضوع به شرایط قبل برگشت و تمامی رانندگانی که از قبل بیمه شده تامین اجتماعی بودند یا درسال جاری بیمه می‌شوند همانند گذشته می‌توانند از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تخفیف حق بیمه همان 13.5 درصد گذشته است افزود: در واقع نصف حق بیمه اصلی که 27 درصد است و مابقی که 13.5 درصد است از محل یارنه دولت کمک است تا به رانندگان شود.

حسینی با بیان اینکه افزایش دستمزد رانندگان مانند دیگران بوده است تصریح کرد: در حال حاضر رانندگانی هم که در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند اما از قبل مستندات خود را ارائه کرده و بیمه رانندگان هستند هم می‌توانند از خدمات بیمه‌ای با تخفیف 13.5 درصد بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار