کد خبر: ۶۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 12 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیر کمیته امداد شهرستان دنا از توزیع غذای گرم میان روزه‌داران نیازمند این شهرستان خبر داد.
عبدی دانش‌آموز ،ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات کمیته امداد شهرستان دنا در زمینه‌های مختلف حمایت از نیازمندان اظهار کرد: بحث توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در رأس همه برنامه‌های ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این کار در موضوعات فرهنگی نیز کمیته امداد برنامه‌های این حوزه را در اولویت قرار داده است، افزود: کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در طول سال تحصیلی و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان است.

این مسئول گفت: برگزاری کلاس‌های بصیرت‌افزایی از دیگر برنامه‌هایی است که کمیته امداد شهرستان دنا در نظر گرفته و برای مددجویان به خصوص دانش‌‌آموزان و دانشجویان اجرا می‌کند.

دانش‌آموز به برنامه‌هایی که در ماه مبارک رمضان از سوی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا برگزار شده، اشاره کرد و گفت: برپایی سفره‌های افطاری از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام بود.

وی گفت: علاوه بر سفره‌های افطاری که داشتیم، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان روزه‌دار این شهرستان از دیگر برنامه‌های ما در این ایام بود.

این مسئول در نهاد حمایتی کمیته امداد تصریح کرد: به همین منظور توزیع یک‌هزار و 500 پرس غذای گرم میان روزه‌داران نیازمند شهرستان دنا از اقدامات کمیته امداد بود.

دانش‌آموز به سایر برنامه‌های این نهاد حمایتی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: برای امسال برنامه‌های زیادی در زمینه توانمندسازی مددجویان، کمک به زنان سرپرست خانواده، مسکن مددجویان، موضوعات فرهنگی و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو و به خصوص حمایت از ایتام داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار