کد خبر: ۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 12 July 2015
همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان گروه خیریه «هیراد» با هدف کمک به کودکان کار در البرز آغاز به کار می‌کند. 
علی فروغی‌نیا، ایده‌پرداز گروه خیریه کمک به کودکان کار استان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: اولین بازارچه خیریه‌  «هیراد» در دو بخش غذا و صنایع دستی برگزار خواهد شد وطرح‌هایی خاص و نو برای کمک به کودکان نیازمند داد(عدالت) در این بازارچه پیش بینی شده است که اگر این ایده عملی شود نگاه متفاوتی در این بازارچه‌ها عملی خواهد شد.
وی افزود: طرح‌های ارائه شده در این بازارچه از قبیل «بخوان تا بخواند»، حضور داوطلبانه در دوره‌های آموزشی، تولید کالا از مواد بلا استفاده است.
 فروغی‌نیا  ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی  «هیراد» ، بیش از 90 درصد از صنایع دستی عرضه شده در بازارچه ساخته شده از اشیاء بلا استفاده و نتیجه فکر و تلاش جمعی داوطلبان است
وی یادآورشد: این بازارچه درتاریخ 26 ماه مبارک رمضان (22تیر)، ساعت 30/20 در دبیرستان مهر اول به آدرس کرج، خیابان مطهری، بلوار استقلال، کوچه مسلم بن عقیل غربی، با همکاری انجمن حامیان کودکان کار وخیابان، برگزار خواهد شد.
ایده پرداز گروه خیریه «هیراد» گفت: طبق توافقات به عمل آمده سود حاصل از فروش محصولات غذایی و صنایع دستی موجود در بازارچه تماما به کودکان کار تحت سرپرستی انجمن حامیان تعلق خواهد گرفت.
فروغی نیا در پایان ضمن تشکر از همکاری هاشم میرزایی، موسس دبیرستان غیردولتی مهر اول و زحمات ارزشمند و داوطلبانه همه یاوران این گروه خیریه، شهروندان عزیز استان البرز را دعوت به شرکت در بازارچه  «هیراد» کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار