کد خبر: ۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 12 July 2015
رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز از آموزش کمانداران البرزی توسط مربی تیم ملی خبر داد.
حسن رمضانی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: بهزاد پاکزاد چندسالی است در کرج سکونت دارد و در کنار حضور در تیم ملی دو روز در هفته به این شهر می آید و کمانداران نوجوان و جوان البرزی را آموزش می دهد.

وی افزود: پاکزاد تنها کماندار ایرانی است که در دو رشته کامپاند و ریکرو دارای مدال برون مرزی است و این توانایی را دارد تا علاقمندان به تیراندازی با کمان را در هر دو بخش تحت آموزش قرار دهد.

رمضانی با بیان اینکه این ورزش در سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته است گفت: در مسابقات اخیر نونهالان کشور ۴ البرزی در جمع ۱۴ نفر اعزامی به مسابقات بین المللی مالزی قرار گرفتند و این نشان می دهد کار بر روی سنین پایه کم کم نتایج و اثرات خود را نشان می دهد.

رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز از احداث دومین سایت آموزشی این هیئت در مجموعه ورزشی انقلاب کرج خبر داد و گفت: با ایجاد هیئت شهرستان کرج و با قول مساعد مسئولان اداره کل ورزش قرار است زمینی برای این منظور اختصاص داده شود.

وی این ورزش را کم جمعیت اما پر مدال توصیف کرد و گفت: شرایط این ورزش به گونه ای است که کسانی در آن موفق می شوند که اراده و توانی زیاد برای آن بگذارند خوشبختانه در استان البرز جوانانی که جذب این ورزش شده اند همگی از انگیزه بالا و اراده ای قوی برخوردار هستند و آینده متعلق به آنهاست.

رمضانی در پایان افزود: سایت تیر و کمان استان در مجموعه شریعتی کرج با ظرفیت کامل در اختیار آموزش و آماده سازی تیم های منتخب استان است و این آمادگی را داریم تا همچنان پذیرای علاقمندان به این ورزش از جای جای استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار