هفتمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجویان ایران «نشان خواجه نصیرالدین طوسی»، به همت جهاددانشگاهي استان يزد و با رقابت 32 تيم از دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 07 May 2018

در مرحله استاني اين رقابت‌ها كه به مدت قريب دو هفته در سالن شهيد منتظرقائم دانشگاه يزد دنبال خواهد شد، تيم‌هايي از دانشگاه‌هاي يزد، فرهنگيان، علم و هنر، اردكان، ميبد، امام جواد(ع)، علمي كاربردي و دانشگاه آزاد اسلامي حضور دارند.

تيم‌هاي شركت‌كننده در اين مرحله پيرامون موضوعات مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره با هم مناظره مي‌كنند.

اين مسابقات كه براي سومين سال پياپي در استان يزد و در سطح دانشگاه‌هاي استان برگزار می ‎‎ شود، چهارشنبه 26 ارديبهشت‌ماه جاري با معرفي تيم‌هاي برتر به كار خود پايان خواهد داد و تيم‌هاي منتخب مرحله استاني يزد مجوز حضور در مرحله منطقه‌اي كه آبانماه امسال به ميزباني يكي از استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود را كسب خواهند كرد.

مسابقات ملی مناظره دانشجویی با هدف رشد و تقویت فرهنگ گفت‌وگو، تحمل عقیده‌ی مخالف، احترام به دیگران، رعایت نوبت در صحبت، مدیریت زمان در حین صحبت کردن، تقویت، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای مستدل و منطقی سخن گفتن، تمرین برای تقویت روابط فردی و اجتماعی در بین قشر دانشجو برگزار می‏‏شود. 

هدف کلی این مسابقات پرداختن به آموزش‌های عمومی در قالبی جذاب و اثرگذار جهت تقویت پایه‌های نظری و عملی شرکت‌کنندگان و تماشاگران است . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار