مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد:
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد با اشاره به شرايط پيش روي استان و ضرورت نهادينه كردن مديريت مصرف در تمام بخش ها گفت: نقش كليدي بانوان در اصلاح الگوي مصرف انرژي با آگاه بخشي و مشاركت پذيري تقويت و مورد توجه قرار گيرد.
کد خبر: ۶۰۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 06 May 2018

نشست تخصصي نمايندگان زن دستگاه هاي اجرايي به ميزباني شركت برق منطقه اي يزد به مناسبت روز صنعت برق و با حضور مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در سالن كنفراس اين مجموعه برگزار شد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد بيان كرد:با توجه به شرايط پيش روي استان و فصل تابستان بايد به صورت جدي نسبت به مديريت مصرف انرژي برنامه ريزي و تلاش كنيم  و در اين فرايند شروع عملياتي الگوهاي مناسب مصرف از خانواده و گروه هاي سني كودك و نوجوان بسيار تاثيرگذار است.
«رقيه كرمانيان»  اظهار داشت: بانوان به‌عنوان معماران و مديران داخلي خانه با آگاهي و كسب اطلاعات كافي نسبت به مشكلات برآمده از کم‌آبی كه جامعه را در شرايط دشواري قرار داده است می‌توانند نقش موثری در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی و آب داشته باشند.
كرمانيان با اشاره به تعهد کارکنان صنعت برق استان در راستای ایجاد پایداری مطمئن شبکه برق، تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول نسبت به معرفی ابزارهای کاربردی با سطح مصرف انرژی کم و شیوه استفاده از آن به بانوان توجه بیشتری کنند.
وي افزودنقش بانوان در مدیریت مصرف انرژی نقشی کلیدی است و این بانوان هستند که می‌توانند نقطه شروع اصلاح الگوي مصرف باشند و با  نشر فرهنگ و معرفي روش هاي مناسب برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه طرح نمايند.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در پایان گفت:توانمندسازي،آگاهي بخشي و مهارت افزايي بانوان در موضوعات مختلف از رويكردهاي مهم دفتر بانوان و خانواده استانداري مي باشد و در اين راستا افتتاح بازارچه دائمي صنايع دستي در مجتمع سامان،اجراي طرح توان افزايي در مسير كسب و كار و طرح كتابخوان انديشه ورز از برنامه هاي اين دفتر مي باشد كه از بانوان استان براي مشاركت و همراهي با اين برنامه ها دعوت مي شود. 
گفتني است در پایان این جلسه از نمايندگان و مشاوران زن در دستگاه هاي اجرايي با توجه به ارزیابی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اهداي لوح سپاس تجليل و قدرداني شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار