نماینده مردم غرب هرمزگان در اعتراض به برنامه نود گفت: اظهار نظرات شتابزده درخصوص الحاق پارسیان نشان از بی‌تدبیری است.
کد خبر: ۶۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 05 May 2018

به گزارش تابناک : ناصر شریفی در اعتراض به برنامه نود، اظهار داشت: هر از گاهی برخی، آگاهانه از روی شیطنت یا ناخواسته و از روی عدم آگاهی، خاطر مبارک مردم عزیز در استان هرمزگان بالاخص مردم شریف، نجیب و همدل گاوبندی در خصوص موضوع انتزاع پنج روستا با تحرکاتی غیرمنطقی، غیرعلمی و غیرکارشناسی آزرده خاطر می‌کند.

وی افزود: این اقدامات نشان از بی‌تدبیری، بی‌مسؤولیتی و عدم توجه متولیان امر به خواسته‌ها و اندیشه‌های خردورزانه و عقلایی مردم استان هرمزگان و شهرستان پارسیان(گاوبندی) است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: از آن‌ جایی که این موضوع به دلیل حساسیت‌های موجود علاوه بر اعتراضات منطقی مردم هرمزگان به انحاء مختلف نیازمند پیگیری منطقی، علمی و کارشناسی بوده که طی این چند ماهه با حضور برخی از نخبگان هرمزگانی و تعدادی از همکاران نماینده جهت حل این موضوع برای همیشه و رهایی مردم شریف از این استرس و نگرانی اقداماتی قانونی انجام شده که به جهت تحرکات و اقدامات طرف مقابل رسانه‌ای نشد.

شریفی افزود: نمایش نقشه مخدوش جغرافیایی ایران در برنامه تلویزیونی نود جزء ایجاد اختلاف و دمیدن بر طبل نفاق و سوءظن و بی‌اعتمادی به رسانه ملی در بین مردم نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

وی گفت: اینجانب به دلیل حضور در حوزه انتخابیه بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع شیطنت‌آمیز و جعلی با علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تماس و مراتب اعتراض شدید خود و مردم شریف استان هرمزگان را به اطلاع ایشان رسانده و خواستار پیگیری جدی و برخورد قاطع با عوامل ذیربط و عذرخواهی از مردم استان هرمزگان شدم
به حول و قوه الهی در اولین جلسه علنی در مجمع نمایندگان این موضوع مطرح و راهکارهای اساسی و ریشه‌ای اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم غرب هرمزگان افزود: این اطمینان را به مردم استان هرمزگان و شهرستان پارسیان(گاوبندی) می‌دهم که فرزندان‌شان در خانه ملت هرگز اجازه تعدی و دست‌اندازی به سرزمین آبا و اجدادی‌شان را نخواهند داد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار