افزایش توانمند سازی مردم ,مشارکت اجتماعی مردم جهت ارتقاء سطح سلامت،ارتقاء بهداشت و همچنین افزایش اشتغال زایی از جمله اهداف این جشنواره اعلام شد .
کد خبر: ۶۰۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 05 May 2018

معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:
پروژه روستای سالم در کشور 79پروژه و در استان یزد10پروژه در حال اجراست و از سال 1379 در سطح استان یزد 3پروژه روستای سالم شروع بکار نمود و امیدواریم با شروع این جشنواره در 7روستای دیگر در سطح استان این طرح روستای سالم اجرایی خواهد شد.
دکتر علیرضا اسلامی افزود: طرح  روستای سالم با هدف افزایش توانمند سازی مردم با تشکیل کمیته های مختلف مانند کمیته بانوان کمیته بهداشت و کمیته آب و اشتغال زایی  با استفاده از کلاسهای آموزشی و مشارکت اجتماعی مردم جهت ارتقاء سطح سلامت،ارتقاء بهداشت و همچنین افزایش اشتغال زایی در روستاها انجام خواهد شد .
اسلامی هدف از پروژه روستای سالم را  ماندگاری مردم در روستا بیان نمود وافزود: با اجرای پروژه روستای سالم  از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می شود و اجرای طرح روستای سالم باعث شده  گردشگران زیادی به سمت روستا بیایند که خود بر در آمد زایی آنها هم تاثیر گذار است.
سید مهدی حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز گفت: از 10پروژه روستای سالم استان یزد 3 پروژه آن در شهرستان مهریز در حال اجرا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار