کد خبر: ۵۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷ 03 May 2018

تابناک / عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است با جداسازی جوانان از وزارت ورزش نه تنها مشکلات جوانان برطرف نمی‌شود بلکه دولت را فربه‌تر می‌کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تفکیک وزارت ورزش و جوانان، گفت: با تفکیک ورزش و جوانان از یکدیگر در وزارتخانه، نه تنها مشکلات جوانان برطرف نمی‌شود بلکه به آنها افزوده نیز می‌شود؛ البته در ادوار گذشته وزارت ورزش و جوانان نگاه مناسبی به امور جوانان نداشته است تا امور جوانان را در یک قالب منسجم، رسیدگی و پیگیری شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تفکیک وزارت ورزش و جوانان تنها هزینه‌ها در کشور افزایش پیدا می‌کند زیرا هم اکنون هیچ نوع خلاء قانونی برای پیشبرد اهداف مورد نظر حوزه ورزش و جوانان در کشور وجود ندارد که لازم باشد وزارتخانه جدیدی تاسیس شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس یادآورشد: با تفکیک جوانان از وزارت ورزش مخالف هستم زیرا با هر نوع فربه و بزرگ شدن دولت مخالفت داریم چراکه به ضرر کشور تمام می‌شود بنابریان با این اوصاف مشخص است که این گستردگی نمی‌تواند برای حوزه ورزش و جوانان مناسب تلقی شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار