حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب، نظام اسلامی و رهبری معظم و عالیقدر در جغرافیا و محیط ایران خلاصه نمی‌شود و امروز انقلاب اسلامی و آرمان‌ها امام و اندیشه رهبری در تمام دنیای اسلام حضور دارد.
کد خبر: ۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 10 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس نماد عزت، اقتدار و پایداری و نماد قدرت برآمده از ایمان پیروان امام و رهبری در تمام دنیای اسلام است.

خبرگزاری فارس: روز قدس نماد قدرت برآمده از پایداری پیروان ولایت در دنیای اسلام است

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در اجتماع عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مظهر رضوی اظهار کرد: ما باید در برابر افراد جامعه فروتن باشیم و مسیر حرکت و عزت آنان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اینکه ملت ایران امروز یکپارچه برخاسته است برای همنوایی با ملت فلسطین و ما آماده‌ایم برای یاری دادن به برادران مسلمان در یمن، عراق، سوریه و بحرین به این دلیل است که امروز اسلام در برابر نظام سلطه ایستاده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی روز قدس آن است که ملت مظلوم فلسطین گذشت آن روزی که شما تنها بودید و ملت‌ها فریاد شما را نمی‌شنیدند و آن آوارگی 5 میلیون فلسطینی گذشت که تمام دنیا ساکت بود و گذشت آن روزی که اربابان مدعی جهان نظام‌های سیاسی مورد نظر خود را مستقر می‌کردند.

ابوترابی‌فرد اظهار کرد: ملت یمن شما تنها نیستید و ما در کنار شما هستیم.

وی ادامه داد: اگر ملت ایران به یاری یک نظام سیاسی منتخب ملت عراق که برآمده از اراده این ملت بود،‌ نمی‌شتافت امروز استخوان‌های برادران و خواهران ما در عراق می‌شکست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی با تمام توان در خدمت ملت عراق، سوریه، یمن و آرمان‌های الهی است،‌ گفت: قرآن کریم جغرافیای اسلام و ملت‌های مظلوم را می‌شناسد،‌ قرآن جغرافیای ظلم و ستم را می‌شناسد لذا اسلام یک امت واحده با قدرت خلق کرده است که در حصار مرزها قرار ندارد.

وی افزود: ملت اسلام با الهام از قرآن کریم یک امت واحده هستند، امروز یکی از علل اساسی اقتدار ملت ایران این است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: رویارویی با ملت ایران برای غرب و استکبار جهانی غیرممکن و پرهزینه است زیرا این امر فقط رویارویی با ملت ایران نیست بلکه رویارویی با ملت اسلام است.

وی بیان کرد: امروز اسلام و ایران اسلامی در برابر نظام کفر یعنی نظامی که رویاروی حق ایستاده است و در برابر سردمداران ظلم و رژیم صهیونیستی و آمریکا و متحدانش و در برابر تمام دنیای ظلم عزت دارد زیرا اسلام نفوذناپذیر در برابر باطل است.

وی اظهار کرد: امروز بعد از 36 سال از عمر انقلاب اسلامی، آمریکا و قدرت‌های بزرگ از تاثیرگذاری بر ملت بزرگ ایران مایوس هستند زیرا این ملت عزیز و قدرتمند هستند و در برابر کافران با قدرت و عزت می‌ایستد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه ملت ایران در رویارویی با نظام شاهنشاهی نشان داد که از موضع عزت و قدرت برخورد می‌کند و در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان داد که در برابر زیاده‌خواهی‌ها عزیز و مقتدر است، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران نشان دادند مقتدر و عزیز هستند و با قدرت با دشمن مواجه می‌شوند.

وی تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس و در ماه‌های نخست انقلاب اسلامی این ملت با دست خالی و بدون سلاح اما با عزت برآمده از ایمان در برابر تمام جبهه کفر ایستاد و پیروز شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قیام ملت‌های مسلمان که امروز گوش استکبار را کر کرده است برآمده از عزت و اقتدار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که شهدا و جانبازان و ایثارگران معلم شایسته‌ای برای آنها هستند.

وی گفت: امروز ریشه شجره طیبه مقاومت در ام القرآی اسلام،‌ در ایران وجود دارد و این ریشه برآمده از عزت دیروز امام و عزت‌آفرینی امروز خلف صالح امام مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در تمام دنیای اسلام نماد عزت و اقتدار ملت اسلام در برابر تمام جبهه کفر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این عزت است که راه را برای حرکت عزت آفرین مسلمانان فراهم کرده است و راهپیمایی روز قدس نماد عزت و اقتدار و پایداری و نماد قدرت برآمده از ایمان پیروان امام و رهبری در تمام دنیای اسلام است.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه استکبار و صهیونیست‌ها فلسطین را انتخاب کردند تا تمدن غرب را رویاروی توحش شرق قرار دهند، گفت: اینکه می‌بینید امام بزرگوار و رهبر عالیقدر مسئله فلسطین را مساله اول اسلام می‌دانند به این دلیل است که معتقدند فلسطین دروازه ورود به شرق است.

وی با بیان اینکه پرچم اسرائیل با دو رگه آبی نشان از شکل‌گیری نظام سلطه مورد نظر آمریکا از نیل تا فرات دارد، گفت: در جنگ 6 روزه، اسرائیل محدوده خود را به چهار برابر افزایش داد و حدود 4 هزار نفر از نیروهای ارتش مصر را اسیر و از نیل عبور کردند و بلندی‌های جولان را اشغال کردند و سپس آتش‌بس شورای امنیت صادر شد اما این شاگردان مدرسه توحید و امام راحل بودند که نقشه منطقه را تغییر دادند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قدرشناس باشیم زیرا عزت امروز دنیای اسلام مبتنی بر ایمان و سلحشوری امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: تمام این دستاوردها از سوی خداوند است.

وی گفت: رمضان ماه تحکیم رابطه با خداوند است و به همین دلیل امام راحل فرمودند که این جمعه باید به نقشه ملت اسلام برای رویارویی با کفر مبدل شود.

ابوترابی‌فرد اظهار کرد: رابطه با خداوند را باید تحکیم کرد، ما هرچه داریم از دینداری است و مهم‌ترین دغدغه رهبری دینداری و دین باوری است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید اقتصاد مبتنی بر صرفه‌جویی و تلاش مبتنی بر علم باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برابر جبهه کفر با قدرت و باعزت ایستادگی می‌کنیم، گفت: رویارویی با ملت ایران برای غرب غیرممکن و پرهزینه است چراکه رویارویی با ملت ایران نبوده بلکه رویارویی با ملت اسلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار