مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سه نشریه گامرون ، بندر و صدف از سوی هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور قطعی ارتقا یافت و مورد تصویب قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 10 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد، علیرضا درویش نژاد گفت: نشریه گامرون به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی علی تیماس و سر دبیری علی اکسیر است که از سال 82 به صورت سه شماره در هفته چاپ می شد.
 
وی بیان داشت: در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت پس از بررسی عملکرد با روزنامه شدن گامرون از چهارم خردادماه جاری موافقت شد و می تواند به صورت همه روزه چاپ و در سطح استان منتشر می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان یادآورشد: هفته نامه بندر به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی کامران حسین پور و سر دبیری کامبیز حسین پور نیز که به صورت هفته نامه از سال 87 منتشر می شد ، به دو هفته نامه ارتقا یافته و می تواند به صورت منطقه ای در گستره کرمان ، فارس ، یزد و کهگیلویه و بویر احمد توزیع شود.
 
درویش نژاد اظهار کرد: نشریه صدف نیز به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی عبدالمجید دلشاد و سر دبیری حسین فریدونی از سال 81 به صورت دو هفته نامه منتشر می شد که به هفته نامه ارتقا یافت و گستره توزیع آن به صورت منطقه ای در استان های فارس ، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان خواهد بود.
 
وی یادآورشد: تلاش در جهت پیشرفت حوزه رسانه و مطبوعات از برنامه های مهم اعلام شده بود و بر اساس رای زنی های انجام شده و طبق عملکرد نشریات و روزنامه ها ، ارتقای سایر مطبوعات نیز در حال پیگیری است.
 
این مسوول فرهنگی در هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه مطبوعات در آگاهی بخشی به جامعه گفت: تعامل حوزه مطبوعات و رسانه با اداره کل در سطح بسیار مطلوب و به دور از هرگونه تنش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار