مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به پاس حمایت از تولید و صادرات و همچنین به عنوان عضو موثر کارگروه صادرات غیرنفتی استان، از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 29 April 2018

به گزارش تابناک : «فریدون همتی» استاندار و رییس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در جمع مدیران اجرایی استان با اهداء یک سپاس از خدمات سال 96 «اله مراد عفیفی پور» مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در راستای حمایت از تولید و صادرات تقدیر کرد.

در ابتدای متن این لوح سپاس چنین آمده است: امروزه صادرات تنها مفهوم فرآیند در حوزه کسب و کار نیست بلکه مفهومی فراتر از رونق اقتصادی بسط بازارهای بین المللی، تولید و خدمات است. در این بین کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان بعنوان یکی از جلسات مهم ، نقش قابل توجهی در رشد و توسعه اقتصادی و رفع مشکلات صادرات دارد.

در بخشی دیگر از این تقدیر نامه خطاب به مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تصریح شده است: به پاس تلاش مجدانه شما و حضور موثر و مستمر در جلسات کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان و حمایت از تولید و صادرات، بخصوص در شرایط کنونی که تحقق اهداف و برنامه های صادراتی را به همراه داشته است، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این لوح سپاس، تقدیم جنابعالی می گردد.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار