رئیس انجمن انبوه‌سازان یزد با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های بخش خصوص در پیشبرد برنامه‌های شهری، گفت: حضور مستمر بخش خصوصی در پروژه‌‌های عمرانی بسیار مفید و سازنده است.
کد خبر: ۵۸۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 14 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، محمدمهدی شرافت در جلسه ستاد بازآفرینی پایداری شهری یزد، گفت: از سال‌های گذشته تاکنون طرح‌های متعددی در یزد معرفی و برنامه‌ریزی‌شده‌اند که به دلیل عدم پیگیری مناسب نتایجی در برنداشته است.

وی در ادامه طرح جامع بازآفرینی شهری در یزد را اقدامی مناسب در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی در یزد دانست و اذعان کرد: درگذشته نیز محله‌هایی نظیر شیخداد و چهار منار در راستای برنامه‌های این‌چنینی انتخاب و معرفی‌شده‌اند؛ اما اجرای برنامه‌های نامناسب، این طرح‌ها را از ارائه نتیجه مناسب بازداشته است.

رئیس انجمن انبوه‌سازان یزد بیان کرد: البته پیگیری امور استان در زمان مناسب قابل‌توجه و دارای اهمیتی ویژه است؛ اما باید توجه داشت تا این اقدامات با برنامه‌ای مناسب و همه‌جانبه پیش برود، لذا این نیاز احساس می‌شود تا مسئولان با به‌کارگیری کارشناسان برجسته و صرف زمان مناسب، برنامه‌ای جامع و پیشرو را به کار بگیرند.

شرافت افزود: متأسفانه تاکنون در برنامه‌های کلان شهری ازجمله طرح بازآفرینی پایداری شهری یزد  نظرات کارشناسان بخش خصوصی و انجمن انبوه‌سازان موردبررسی قرار نگرفته است درصورتی‌که توجه به این نظرات و طرح‌های اعلامی از سوی آن‌ها، راهگشای بسیاری از مسائل در اجرای برنامه‌‌های انبوه خواهد بود.

وی در پایان حضور مستمر بخش خصوصی در پروژه‌‌های عمرانی را بسیار سازنده دانست و بیان کرد: البته این حضور و این توجه نیازمند برنامه‌ای جامع است، کارشناسان باید ضمن ارائه طرح‌های خود، دلایلی منطقی و محکم را برای برنامه‌ای خود ارائه داده تا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار