معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از افزایش حجم ابلاغی جهت جذب بی سوادان در هرمزگان در سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 05 April 2018

به گزارش تابناک : مرتضی آخش جان صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که سال گذشته همکاران حوزه سواد آموزی با جدیت و تلاش توانستند بالاتر از حد مشخص شده، بی سوادان را جذب و حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سواد آموزی را تحت پوشش ببرند، برای سال پیش رو هم، سال پربرکت و پرحرکتی را در مجموعه سواد آموزی آرزومندم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید حجم بیشتری برای جذب بی سوادان نسبت به سال گذشته اعلام شده است که امیدوارم امسال هم بتوانیم با جدیت و پشتکار همه‌ همکاران اعم از مناطق و شهرستان‌ها و هم در حوزه ‌ستادی، این حجم را تحت پوشش ببریم.

آخش جان با تاکید بر تلاش مضاعف و موثری که مسئولان سواد آموزی در مناطق و بازدید از مراکز دور افتاده دارند، اظهار کرد: امیدوارم در سال جدید بتوانیم با همدلی و همکاری همه ‌دستگاه‌های اجرایی با تعیین خط مش و سیاست‌هایی در جهت سیاست‌های سازمان سواد آموزی کشور بتوانیم در شناسایی و جذب بی سوادان موثر باشیم و دانایی و توانایی را به جامعه ‌استان خودمان اهدا کنیم.

معاون سواد آموزی هرمزگان بیان کرد: باید بتوانیم با برنامه ریزی و هماهنگی که با اداره کل آموزش و پرورش استان خواهیم داشت، در جهت توانمند سازی مدیران مدارس استان سطح آگاهی، دانش و توانمندی آنها را در شناسایی و جذب بی سوادان مخصوصا اولیای بی سواد ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم با برگزاری دوره‌های مختلف ضمن خدمت در توانمند سازی کارشناسان و مسئولان سواد‌آموزی گام برداریم.

آخش جان در پایان با تقدیر از تمامی دستگاه‌های اجرایی که در سال گذشته با مجموعه سواد آموزی در شهرستان‌ها و استان همکاری داشتند، اضافه کرد: دست یاری و همکاری را به سوی آنها دراز می‌کنم تا بتوانیم برای باسوادی جامعه گام برداریم.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار