مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از توزیع ۱۶ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین و ۹ میلیون و ۱۰۳ هزار لیتر نفت گاز در ۱۳ روز اول فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ در این منطقه نفتی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 04 April 2018

مجاهد سعدی آل کثیر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان توزیع بنزین و نفت گاز بر حسب درصد در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ ۱ فروردین لغایت ۱۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ در منطقه نفتی جنوب غرب کشور ۱۶ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین بوده که نسبت به سال ۱۳۹۶ با افزایش ۷ درصدی روبرو بوده است. اما توزیع فرآورده نفت گاز ۹ میلیون و ۱۰۳ هزار لیتر بوده که نسبت به گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: منطقه نفتی آبادان در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مسافران نوروزی از اوایل اسفندماه سال ۱۳۹۶ با اعزام گروه‌های بازرسی در قالب گشت نوروزی از کلیه جایگاه‌های نفتی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید به عمل آورد تا در طول ایام تعطیلات نوروزی کلیه مجاری عرضه با تمامی امکانات رفاهی در خدمت‌رسانی به مردم فعال‌تر باشند.

سعدی آل کثیر با بیان اینکه هم‌اکنون به‌اندازه کافی سوخت در مخازن انبارهای نفتی موجود است بیان کرد: از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری میزان مصرف سوخت به حالت عادی برگشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان بیشترین میزان مصرف بنزین را روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه جاری به مقدار یک‌میلیون و ۴۶۹ هزار لیتر اعلام و کمترین میزان مصرف بنزین در روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه به مقدار ۸۲۸ هزار لیتر اعلام کرد.

مجاهد سعدی آل کثیر در خصوص استفاده نفت گاز در ایام تعطیلات عنوان کرد: بیشترین‌ مصرف نفت گاز در روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ به مقدار یک‌میلیون و ۲۷۸ هز‌ار لیتر و کمترین میزان مصرف نفت گاز در روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری به مقدار ۱۰۳ هزار لیتر بوده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار