اکرم قنبری در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی استان از امکان اقامت همکاران در شهرهای شیراز و مشهدمقدس در ایام نوروز با تسهیلات در نظر گرفته شده خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 04 March 2018

اکرم قنبری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به ترافیک شدید سفر به شهر‌های مذکور و سختی‌های زیاد اسکان برای علاقمندان به حضور در این شهر‌ها در ایام نوروز، اداره رفاه از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۸ لغایت ۹۷/۱/۱۴ نسبت به عقد قرارداد و تهیه اقامتگاه مناسب برای همکاران با تخفیفات ویژه اقدام نمود.

وی  خاطر نشان کرد:اولویت با کسانی است که در سنوات گذشته و سالجاری توسط دانشگاه به شهر‌های مذکور اعزام نگردیده اند.

رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت:هزینه اسکان و پذیرایی برای یک دوره سه روزه در هتل میزبان مشهد مقدس به ازای هر نفر به همراه سه وعده غذایی مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال می‌باشد که با توجه به تعداد نفرات خانواده بایستی محاسبه گردد.

قنبری تصریح کرد: همچنین اسکان در هتل آپارتمان منفرد شیراز برای یک دوره سه روزه در یک آپارتمان دو خوابه با امکانات رفاهی (بدون پذیرایی) را ۴۰۰۰/۰۰۰ ریال اعلام کرد.

وی ابرازکرد: کلیه افراد متقاضی اعم از پرسنل رسمی، پیمانی و قراردادی شاغل در مراکز دانشگاه می‌توانند جهت اعزام به مشهد مقدس و شیراز با در دست داشتن معرفی نامه از محل خدمت به اداره رفاه دانشگاه مراجعه نمایند.

قنبری تأکید کرد: مهلت مراجعه جهت ثبت نام و واریز هزینه تا ۹۶/۱۲/۲۰ می‌باشد و به درخواست افرادی که بعد از تاریخ مذکور مراجعه نمایند ترتیب اثر داده نخواهد شد وهزینه ایاب و ذهاب در این سفر‌ها به عهده خود افراد می‌باشد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار