کد خبر: ۵۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 04 July 2015
  مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت:‌ مدیران استان در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد را بررسی کردند.
علی سالارکیا درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: کمیته امداد با اجرای این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان اهدافی  ازجمله رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند، تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده های تحت حمایت را دنبال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: طرح مفتاح الجنه زمینه‌ای برای احیاء سنت علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولان خیراندیش و نیکوکار است که علاقه و زمینه چنین دوستی‌ها و همنشینی‌هایی دارند، تا بواسطه آن الفت بین محرومین و مسئولان با استفاده از فرصت روزهای مبارک بهترین ماه خدا ایجاد شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اعلام اینکه توجه به فقرا از مسایل مورد تاکید اسلام است، گفت: یکی از شاخص‌های این توجه همنشینی با فقرا است.
سالارکیا افزود: طرح مفتاح الجنه نیز بر این اساس پایه‌ریزی شده و براساس آن کمیته امداد با همراهی مسئولان خیر اقدام به بازدید از مددجویان خود و دلجویی ازآنان می‌کند.
وی ادامه داد: در سه ماه نخست سالجاری با همکاری مدیران و مسوولان استان البرز از 212 خانواده نیازمند دلجویی شده که در این بین خانواده هایی که به خودکفایی رسیده بودند، مورد تشویق قرار گرفتند و از خانواده‌هایی که هنوز نیاز به کمک داشتند با همراهی مسئولان حمایت بیشتر شد.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز در پایان گفت: در این مدت 70 مدیر و مسئول دراستان البرز دراین اقدام خیرخواهانه شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار