نایب رییس هیأت والیبال استان فارس گفت: مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور جام شهید حججی با معرفی برترین ها در شاهرود پایان یافت و تیم نشاط شهرستان مهر با کسب عنوان نایب قهرمانی به لیگ برتر کشور صعود کرد.
کد خبر: ۵۷۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 27 February 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:شهره سجادی امروز با اعلام این خبر افزود: در پایان این رقابت ها تیم مشکی پوشان مشهد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های نشاط مهر فارس و مدرن خجسته مشهد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: نماینده فارس در دیدار نهایی این پیکارها مقابل نماینده مشهد در ست دوم ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

نایب رییس هیأت والیبال استان فارس تاکید کرد: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال با توجه به اینکه لیگ دسته یک بانوان امسال در سطح بالایی برگزار شد، تیم های اول تا چهارم این مسابقات سهمیه حضور در لیگ برتر سال ۹۷ را از آن خود کردند.

سجادی ادمه داد: در این مسابقات هشت تیم شامل سه تیم از استان خراسان رضوی، دو تیم از استان سمنان و تیم های نشاط شهرستان مهر فارس، میلاد نور رامسر و ذوب و فلزات اصفهان در ۲ گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اذعان داشت: هفت داور بین المللی و ملی اعزامی از فدراسیون والیبال به همراه ۱۲ داور استان سمنان این مسابقات را قضاوت کردند.

نایب رییس هیأت والیبال استان فارس با بیان اینکه این رقابت ها به مدت پنج روز در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شاهرود برگزار شد، تصریح کرد: بازیکنان برتر لیگ دسته یک بانوان کشور با نظر کمیته فنی برای حضور در تیم ملی انتخاب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار