استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با توجه به وظایف هلال‌احمر در حال حاضر مهم‌ترین هدف هلال‌احمر تسکین آلام بشری است.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 17 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، عبدالمحمد زاهدی در همایش استانی تجلیل از امدادگران، جوانان، داوطلبان و خیرین بشردوست زلزله کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در هلال‌احمر قزوین برگزار شد، تصریح کرد: یکی از اهداف هلال‌احمر تسکین آلام بشری است که به دلیل حوادث طبیعی و غیرطبیعی با آن روبه‌رو شدند، امدادگران بر اساس عهد و پیمانی که با خداوند و وجدان خود دارند داوطلبانه به افراد آسیب‌دیده و گرفتار در حوادث کمک‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: داوطلبان هلال‌احمر همواره تلاش می‌کنند این آلام را کاهش دهند، درواقع کسی که وارد هلال‌احمر می‌شود هدفش کمک به انسان‌های دردکشیده و حادثه‌دیده است، افرادی که استخدام رسمی جمعیت هستند نیز خودشان این شغل را انتخاب کردند چون کار سختی است.

زاهدی یادآور شد: داوطلبان و کارمندان هلال‌احمر شغل سختی دارند چراکه همواره در رنج‌ها و سختی‌ها در کنار مردم هستند و در شادمانی‌ها نقشی ندارند چراکه در شادی‌های مردم به کمک‌های هلال‌احمر نیاز ندارند.

وی افزود: کمک داوطلبانه به افرادی که دچار گرفتاری شدند قابل‌تقدیر است، برف اخیری که در استان بارید و باعث بسته شدن برخی از محورها شد با همکاری هلال‌احمر، مدیریت بحران؛ نیروهای انتظامی، راهداری و سایر دستگاه‌ها به‌خوبی مدیریت شد؛ علی‌رغم بسته بودن برخی از راه‌ها همه مسافران به‌سلامت به مقصد رسیدند و شاهد حادثه‌ای نبودیم.

استاندار قزوین یادآور شد: ما به‌طور حتم به هلال‌احمر کمک می‌کنم و هر جا که نیاز باشد ورود پیدا می‌کنیم، اگرچه امروز عضو افتخاری هلال‌احمر شدم ولی پیش‌ازاین نیز همواره به هلال‌احمر کمک کرده‌ام.

به گزارش ایسنا، در این مراسم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین عضو افتخاری جمعیت هلال‌احمر استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار