رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد
رئيس هیأت بوكس استان قم از معرفي اعضاي تيم منتخب رده سني بزرگسالان هیأت بوكس قم در پايان پيكارهاي انتخابي جام فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 30 January 2018

به گزارش تابناک قم، مجید عباس‌زاده اظهار کرد: با فراخوانی که به مربیان و بوکسورهای باشگاه‌های فعال قم انجام شد، پیکارهای رده سنی بزرگسالان بوکس انتخابی قم به منظور حضور در مسابقات گرامیداشت 22 بهمن از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها به مدت یک روز به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و بوکسورها با انگیزه به دست آوردن مجوز عضویت در ترکیب تیم منتخب هیأت بوکس استان قم رقابتی نزدیک، جذاب و تماشایی با یکدیگر داشتند.

رئیس هیأت بوکس استان قم خاطرنشان کرد: نفرات منتخب اوزان مختلف این دوره از پیکارهای انتخابی بوکس بزرگسالان قم روز دوازدهم بهمن ماه برای کسب عناوین برتر مسابقات گرامیداشت دهه فجر راهی رقابت‌هایی با این عنوان به میزبانی شهر تهران خواهند شد.

وی با بیان اینکه دور برگشت این رقابت‌ها جمعه بیستم بهمن ماه در خانه بوکس قم برگزار می‌شود، اضافه کرد: نفرات منتخب تیم بزرگسالان قم با تصمیم کمیته فنی در اوزان 49، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم معرفی شدند تا زیر نظر کادر فنی به تمرین بپردازند.

عباس‌زاده عنوان کرد: احمد رضایی در وزن 49 کیلوگرم، یاسین بنیاب در وزن 56 کیلوگرم، محمد مردی در وزن 60 کیلوگرم، حمید عرب‌خانی در وزن 64 کیلوگرم، علی مرادی‌سپهر در وزن 69 کیلوگرم، احسان خدایاری در وزن 69 کیلوگرم، سجاد قاسم‌بیگ‌لو در وزن 75 کیلوگرم، محمدعلی شمس‌لطیفی در وزن 81 کیلوگرم، آرش علایی در وزن 91 کیلوگرم، و محمدجواد غنی‌نهاوندی در وزن به اضافه 91 کیلوگرم عضو تیم منتخب قم شدند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات معرفی شده باید از امروز در سالن بوکس مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برای تمرین مشترک حضور داشته باشند، ضمن اینکه عدم حضور نفرات به معنای انصراف آنها از تیم استان است و مهیار قره‌جوهرلو در وزن ۵۶ کیلوگرم نیز به جمع نفرات منتخب اضافه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار