سردار انصاری از توقیف 13 دستگاه خودروی سواری سبک حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 417 میلیون ریال خبر داد .
کد خبر: ۵۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 27 January 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به کشف یک میلیارد و 417 میلیون ریالی کالای قاچاق توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران گفت : با توجه به اينکه اين شهرستان يکي از شاهراههاي اصلي موجود در محور مواصلاتي جنوب به شمال کشور مي باشد کنترل و پايش خودروهاي عبوري براي جلوگيري از حمل و جابجايي کالاي قاچاق همواره در دستور کار مآموران انتظامي شهرستان گچساران قرار دارد.
 
سردار انصاری به هماهنگي پلیس با مقام قضايي به جهت کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی اشاره کرد و در ادامه گفت: 13دستگاه خودروي سبک حامل انواع کالای قاچاق که بصورت کاروانی و از محور دژسليمان در حال عبور بودند توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران جهت بررسی متوقف شدند.
 
وی گفت : ماموران انتظامي اين شهرستان طی سه عمليات مجزا 13 خودروی سواری سبک حامل انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی ، لوازم برقی و خانگی به ارزش یک میلیارد و 417 میلیون ریال را کشف کردند.  

این مقام ارشد انتظامی در استان در ادامه گفت : خودروهاي حامل کالای قاچاق بنا به هماهنگی با مقامات قضایی به پارکينگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

سردار انصاری در پايان خاطر نشان کرد:با توجه به اينکه قاچاق کالا توليدات داخلي کشور تحت الشعاع قرار مي دهد و از مردم شهيد پرور تقاضا مي شود هر گونه اخبار در اين زمينه را با مرکز کنترل 110به پليس اطلاع دهند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار