کد خبر: ۵۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 01 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ;مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان چرام از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی” عبدالناصر حرک” در این شهرستان خبر داد.محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری در چرام

عبدالرسول پوربهشت اظهار داشت: برنامه محفل انس با قرآن کریم روز ۱۵ رمضان با حضور قاری ممتاز بین المللی ” عبدالناصر حرک” از کشور مصر در مسجد جامع شهر چرام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این محفل نورانی قاریان چرامی نیز به تلاوت قرآن می پردازند، افزود:تلاوت قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان تأثیر بسزایی بر خود سازی انسان و رفتن به سوی کمال و سعادت دارد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان چرام در پایان با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۱/۴/۹۴ شروع خواهد شد، از تمامی مردم این شهرستان برای حضور در این محفل نورانی دعوت کرد.

IMG-20150628-WA0034

همچنین هیات انصارالثقلین دهدشت مراسمی با عنوان شبی با شهدا در قالب مناجات خوانی و روضه خوانی با حضور مداح کشوری حاج مهدی سلحشور و با سخنرانی حجت الاسلام اندرزیان در مکان گلزار شهدای دهدشت در روز جمعه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار